انقلاب ما انفجار نور بود. «حضرت امام خمینی (ره)»

✅ 22 بهمن یادآور عظمت و اقتدار ملتی است که با حضور میلیونی در خیابان ها شکوه پوشالی به اصطلاح «ژاندارم خاورمیانه» را در هم کوبیده و 2500 سال نظام منحوس شاهنشاهی را برچید و به زباله دان تاریخ افکنده و جهان سیاست جغرافیای سیاسی ایران را از وابستگی و سردمداری اجانب رهانید و به معنای واقعی کلمه استقلال را در همه ابعاد آن اعم از اقتصادی- سیاسی- فرهنگی ترنم نمود.

✅ راه پیمایی دشمن شکنانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمندانه اسلامی ایران که همه ساله با حضور خیل عظیم ملت همیشه در صحنه انجام می شود، نماد بارز به نمایش گذاردن جلال، وحدت و همکاری ملی تحت زعامت بزرگ سکاندار نظام، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظ الله تعالی) می باشد. همگی امسال همچون سنوات قبل در یوم الله 22 بهمن مقتدرانه تر از سال های پیش در محل های تعیین شده از طرف ستاد برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر در خیابان ها حاضر شده و ضمن تجدید میثاق با امام (ره)، شهدا و ولایت پشتیبانی خویش را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان اعلام خواهیم کرد.

✅ اینجانب بدینوسیله با گرامیداشت یاد و نام ایثارگری های شهدای انقلاب، سالروز پیروزی صالحان بر مستکبران و جهانخواران را بر عموم آزادگان جهان در سرتاسر گیتی بویژه پرسنل ولایی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

با آرزوی طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری
قاسم محمدی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان


✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan