⏪ اولین جلسه درس اخلاق با موضوع ارزش آفرینی با محوریت سوگند، منشور صیانت و خدمت جهادی با حضور مدیرعامل؛ رئیس؛ معاون اداری، مالی، بازرگانی؛ مدیران امور و پرسنل اداره مرکزی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان برگزار شد.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان حجت الاسلام باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارساباد مغان که سخنران این جمع بود، اظهار داشت: اقدامات بسیار زیادی توسط مدیریت شرکت مغان در حوزه سرمایه گذاری، تجهیز و رفاهیات پرسنل انجام گرفته و جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوارم با تداوم تلاش ها شاهد وضعیتی بهتر از الان باشیم. شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان امانت الهی بوده و باید به نحو احسن از آن محافظت نمائیم.

✅ وی افزود: باید همیشه برای سفر آخرت آماده باشیم. ما در مقابل خدا مسئولیت داشته و ائمه اطهار و در راس آن امام زمان (عج) در همان لحظه ای که عملی را انجام می دهیم، بر ما احاطه علمی دارند و از ریز کارهای مان مطلعند. باید هر لحظه و در هر زمان آماده پاسخگویی در برابر اعمال خویش باشیم.

✅ حجت الاسلام باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارساباد مغان گفت: خداوند متعال در ماه رجب به ذاکرین خوشامد می گوید. رجب، ماه اعتکاف، خودسازی، رحمت و آمادگی برای ماه مبارک رمضان و طراحی آینده روشن است.

✅ لازم بذکر است، درس اخلاق پنج شنبه هر هفته راس ساعت 8 صبح برگزار شده و سخنرانان مختلف برای حضور در جلسه، دعوت شده و به سخنرانی برای جمع حاضر مدیران و پرسنل شرکت اقدام خواهند کرد.

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan