⏪ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در دیدار رئیس تامین اجتماعی شهرستان پارساباد مغان با وی که در محل اداره مرکزی شرکت انجام گرفت، ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: بیمارستان شهرک شهید آیت الله غفاری سابقاً از بیمارستان های مجهز منطقه بوده و به 88 روستای اطراف خدمات ارائه می داد که در حال حاضر فاقد امکانات کافی بوده و در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت، با تجهیز امکانات این بیمارستان به ساکنین شهرک و روستاهای اطراف خدمات پزشکی ارائه خواهد داد.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: یکی از بیانیه های مهم سازمان ملل در خصوص توسعه انسانی بوده و اقدامات سازمان تامین اجتماعی کشور برای تامین آتیه بیمه گذاران در این راستا می باشد. این سازمان در مدیریت و کنترل ریسک زندگی شهری نقش بسزایی داشته و منشا کارهای بزرگ، موثر، خیر و ماندگار است و همکاری های شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و تامین اجتماعی نیز در ابعاد ملی، منطقه ای و شهرستانی انجام می گیرد.

✅ وی افزود: آورده بخش کشاورزی در مقایسه با ریسک بالای آن پائین بوده و به همین دلیل بسیاری از سرمایه گذاری ها در بخش های صنعت و خدمات انجام می گیرد. یکی از مظلومیت های سازمان ها و نهادهای دولتی همچون شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان حساسیت هایی است که از سوی برخی مغرضین در رابطه با ارائه عملکرد و خدمات صورت می پذیرد.

✅ عسکر قوی پنجه، معاونت اداری، مالی و بازرگانی شرکت چنین بیان کرد: جلسات مختلفی توسط شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و تامین اجتماعی شهرستان پارساباد مغان برگزار شده و این همکاری ها در سطح عالی می باشد و هزینه بیمه پیمانکاران، پرسنل و خودروهای استیجاری در اسرع وقت تامین و پرداخت می گردد.

✅ وی ضمن بیان این نکته که بیمه باید تعریف و معنادار شود، افزود: خدمات بیمه به معنای واقعی کلمه در سطح جامعه اطلاع رسانی و آموزش داده نشده و جهت آشنایی هر چه بهتر بیمه شدگان شرکت با خدمات بیمه یک نفر بعنوان رابط تعیین و به ارائه اطلاعات لازم اقدام نماید.

✅ معاونت اداری، مالی و بازرگانی شرکت گفت: طرح بیمه خانوارها طرح خوبی بوده و با توجه به جوان بودن اکثر پرسنل شاغل در این بنگاه اقتصادی بسیاری از آنان می توانند، از خدمات این بیمه با کسر از حقوق استفاده نمایند.

✅ نعمت ولیزاده، رئیس تامین اجتماعی شهرستان پارساباد خاطر نشان نمود: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان جزو بزرگترین کارگاه ها و خوش حساب ترین ها بوده و ما این امر را به فال نیک می گیریم. این بنگاه اقتصادی ظرفیت استانی و ملی بوده و حضور مدیرعامل مجرب و کاردان با سوابق درخشان اجرایی و مدیریتی مایه خیر و برکت می باشد.

✅ وی اضافه کرد: تعداد بیمه شده اصلی در شعبه پارساباد مغان 24 هزار و 300 نفر و سهم شرکت مغان حدود 2 هزار و 700 نفر بصورت مستقیم و با احتساب حق بیمه پیمانکاران و غیره که حدود 800 نفر می باشد، جمعاً 3 هزار و 500 نفر است. شعبه پارساباد مغان دارای 8 هزار نفر بازنشسته بوده و ماهانه بالغ بر 57 میلیارد تومان بعنوان حقوق به حساب آنان واریز می گردد. 2 هزار و 580 کارگاه کوچک و بزرگ تحت چتر حمایتی تامین اجتماعی پارساباد می باشد که شرکت کشت و صنعت مغان پرجمعیت ترین کارگاه بوده و حول و حوش 3 هزار و 500 نفر از بازنشستگان جزو بیمه شدگان این بنگاه اقتصادی هستند.

✅ وی ادامه داد: طرح بیمه خانوار ایرانی توسط سازمان تامین اجتماعی در دست اجراست که جامعه هدف آن زنان سرپرست خانوار، دختران دانشجو، خانواده ها و سایر اقشار جامعه بوده و افراد 18 تا 50 سال می توانند از خدمات مربوط به این بیمه استفاده بکنند.

✅ لازم بذکر است، در این جلسه کیومرث خانمحمدیان، معاون فنی و صنعتی و کیکاوس پوراصغر، مدیر روابط عمومی و امور ین الملل شرکت حضور داشتند. همچنین شهرام قهری، مسئول امور وصول حق بیمه؛ جاوید مصطفی، مسئول امور اداری و علی نجفی، مسئول امور مستمری های تامین اجتماعی شهرستان پارساباد مغان نیز حضور داشتند.


✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan