⏪ علیرضا حسین نژاد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل همزمان با سفر و دیدار مردمی استاندار محترم اردبیل با قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفتگو کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از سازمان های برجسته و ارزنده در عرصه خدمت رسانی به اقشار مستمند، نیازمند و آسیب پذیر جامعه بوده و در امورات خیریه پیشرو می باشد و در جلب کمک های مردمی جهت کاهش فاصله طبقاتی و یاری رسانی به مددجویان آبرومند کوشش موفقیت آمیزی دارد.

✅ وی افزود: مشی حضرت امام (ره) وحدت پذیری، دوستی و کمک به انسان های فاخر و جهادی بوده و مقام معظم رهبری بر جهش اقتصادی تاکید ویژه دارند و شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان نیز همکاری بین سازمانی در جهت هم افزایی برای ارائه خدمت هر چه بیشتر را در دستور کار دارد. این بنگاه اقتصادی تفاهمنامه های همکاری زیادی را با معاونت علمی ریاست جمهوری، دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور (پارس)، پارک علم و فناوری، مرکز پژوهش و تربیت مربی سازمان فنی و حرفه ای کشور و بسیاری از مراکز علمی منعقد نموده و تنظیم تفاهمنامه همکاری در راستای هم افزایی با کمیته امداد جهت تبدیل طرح ها و ایده ها به استراتژی با استفاده از صاحبان ایده برای دستیابی به بهره وری مناسب در حوزه های آب، بذر، دامپروری و سایر حوزه ها می تواند، نقطه عطفی در تعاملات این دو سازمان باشد.

✅ محمدی چنین بیان کرد: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در زمینه های زراعی، دامی، باغی، صنعتی و حِرَف مربوطه فعالیت داشته و طرح های صاحبان فکر و اندیشه در دانش فنی، فکری، حرفه ای، تنظیم روابط، اشتغال، کارآفرینی و زنجیره تولید می تواند، کمک قابل توجهی در پیشبرد اهداف توسعه ای این بنگاه تولیدی باشد.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: متاسفانه بدلیل برخی بی مهری ها این شرکت مدت های مدیدی است، مظلوم واقع شده است و بایستی حمایت های لازمه از پروژه های توسعه ای شرکت همچون احیای 1000 هکتار از درختان پیر و فرسوده مجتمع 2 هزار و 300 هکتاری باغات، اجرای آبیاری زیرسطحی در 1200 هکتار از مجتمع های زراعت و باغات، ارتقای بهره وری و افزایش راندمان، تامین امنیت غذایی و اقتدار غذایی کشور، تکمیل زنجیره ارزش، ایجاد سایت جدید دامپروری 20 هزار راسی جدید، توسعه گوسفندداری، ایجاد سایت های پرورش گاومیش، اسب، شیلات و تبدیل شرکت به برندینگ کشور و خاورمیانه صورت بگیرد. محدودیت منابع و ممنوعیت های ناشی از قرارگیری زیر شمول اصل 44 در خصوص عدم تخصیص اعتبارات و اخذ تسهیلات بزرگترین مانع اجرای برنامه های سرمایه گذاری شرکت می باشد.

✅ علیرضا حسین نژاد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل خاطر نشان نمود: دشت مغان دارای خاک حاصلخیزی بوده و شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مایه افتخار استان و برند کشوری و ملّی است و در تامین امنیت غذایی کشور و رفع محرومیت از سیما و منظر عمومی استان تاثیر فوق العاده ای داشته و با توجه به شناختی که از سوابق درخشان اجرایی و مدیریتی مدیرعامل انقلابی و ساعی شرکت وجود دارد، مطمئنیم همانگونه پیش از این منشا خدمات ارزنده به استان و کشور بوده است، شاهد اجرای برنامه های توسعه ای در جهت شکوفایی این بنگاه اقتصادی باشیم.

✅ وی اضافه کرد: استان اردبیل از استان های محروم کشور بوده و درآمد سرانه آن پنجاه درصد از متوسط درآمد سرانه کشور کمتر می باشد. 43 هزار و 320 خانواده با 89 هزار نفر معادل 7/5 درصد جمعیت استان و 11/5 درصد خانواده های استان اردبیل تحت پوشش این کمیته است و این امر برازنده استان نبوده و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب مبنی بر توجه به اشتغال و جوانگرایی این نهاد گام های ارزنده جهادگونه ای به سمت جلو برمی دارد.

✅ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل ادامه داد: در صورت انعقاد تفاهمنامه همکاری تعامل مناسبی بین این دو سازمان اتفاق خواهد افتاد. این امر منشا خدمات فراوانی در منطقه و استان خواهد بود و ما نیز در جهت حمایت از طرح های دانش بنیان از تجربیات فنی کارشناسان شرکت مغان بهره مند خواهیم شد.

✅ لازم بذکر است، در این جلسه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارساباد مغان و همچنین معاون مالی، اداری و بازرگانی و معاون صنایع شرکت مغان نیز حضور داشتند.

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan