⏪ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان عسگر قوی پنجه، مدیر امور مالی شرکت با حفظ سمت بعنوان سرپرست معاونت اداری، مالی و بازرگانی منصوب شد. در متن حکم مدیرعامل شرکت خطاب به قوی پنجه چنین آمده است:

✅ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ شما را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت اداری، مالی و بازرگانی» منصوب می نمایم. ان شاالله با استعانت از خدای متعال موفق باشید.

✅ مهندس قوی پنجه دارای مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت بوده و دارای دو مدرک تحصیلی فوق لیسانس مهندسی منابع طبیعی و همچنین فوق لیسانس علوم ارتباط اجتماعی می باشد. مهندس قوی پنجه از کارشناسان مجرب اداره کل منابع طبیعی استان اردبیل و دارای سوابق زیادی است که در ذیل می آید:

✅ مدیر برنامه ریزی و بودجه اداره کل منابع طبیعی استان
✅ مدیر امور اداری و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی استان
✅ مدیر آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی استان
✅ معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت اداره کل منابع طبیعی استان
✅ ذیحساب اداره کل منابع طبیعی استان

✅ لازم بذکر است، قوی پنجه پیش از این ذیحساب و مدیر امور مالی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بوده است که با حفظ سمت بعنوان سرپرست معاونت اداری، مالی و بازرگانی منصوب گردیده است. آشنایی به مسائل اداری و مالی، توجه به نوسازی و تحول اداری، رعایت قوانین و مقررات و تکریم ارباب رجوع از ویژگی های مدیریتی نامبرده می باشد. گفتنی است؛ پیش از این قدیر پسندی این مسئولیت را بعهده داشت.

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan