⏪ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان با اقشار مختلف مردم در 25 آذر ماه سال 1401 اعم از خانواده شهدا، ایثارگران، کارکنان شرکت، عشایر، ریش سفیدان، پیرزنان، پیرمردان، جوانان، بانوان و صاحبان ایده سومین ملاقات مردمی خود را برگزار نمود. مدیرعامل این بنگاه اقتصادی در این دیدارها ضمن استماع سخنان مراجعین به بررسی مسائل و مشکلات مراجعه کنندگان پرداخته و جهت حل آنها دستورات مقتضی را صادر کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: مردم ولی نعمت مسئولین بوده و با توجه به فلسفه حضور آنان در مناصب که ارائه خدمت می باشد، بایستی نهایت تلاش خویش را جهت حل مشکلات مردم و کشور بکار ببندند تا باری از دوش برداشته شود. این امر ضمن کارآمد نشان دادن مسئولین به رضایت و دلگرمی بیش از پیش مردم به خادمین شان می انجامد.

✅ وی افزود: زنجیره ارزش در بسیاری از جاها در شرکت قطع شده و تکمیل حلقه های مفقوده به ایجاد درآمدهای جدید، بهره وری، افزایش راندمان، سوددهی و اشتغال مولد و پایدار منجر می گردد. راه اندازی بسته بندی شکر 900 گرمی، شیشه پرکنی تمام اتوماتیک روغن زیتون، تنوع بخشی به محصولات کارخانه لبنیات با تولید محصولات جدید همچون روغن زرد و ماست موسیر، تولید قراردادی دام سبک و سنگین، راه اندازی سایت جدید دامپروری با 20 هزار راس، توسعه نژادهای اقتصادی تر دام و انتقال جنین نژاد گاو جرسی به شرکت، زهکشی 2 هزار هکتار از اراضی زهدار، توسعه آبیاری های نوین همچون آبیاری زیرسطحی، اصلاح و بازسازی باغات میوه و توسعه برندینگ و صادرات محصولات به خارج به توسعه و بالندگی شرکت منجر خواهد شد.

✅ محمدی چنین بیان کرد: بسیاری از اقدامات انجام گرفته در شرکت مغان با دستان خالی و بصورت جهادی انجام گرفته است و معتقدیم که عجز و ناتوانی در فرهنگ جهادی جایی ندارد.

✅ لازم بذکر است، این دیدار در محل مهمانسرای پایین شهرک آیت الله غفاری انجام گرفت که مدیرعامل شرکت بیش از 120 نفر از مراجعین را به حضور پذیرفت.

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan