⏪ قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان با آیت الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل دیدار و گفتگو کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت در این دیدار با اشاره به جدیت و عمل جهادی در عرصه اقتصادی اظهار داشت: شرکت مغان با جدیت و عمل جهادی در عرصه اقتصادی کلان کشور و اقتصاد کشاورزی نقش وافری در تولید، اشتغال و کارآفرینی ایفا می نماید و مدیریت شرکت در این راستا بیش از هر چیز طرح و برنامه مدون را از مدیران و امورات پیگیری می نماید.

✅ وی در خصوص افزایش طول دوره بهره برداری کارخانه قند افزود: جهت افزایش طول دوره بهره برداری کارخانه قند مغان اقدامات اساسی انجام گرفته است. افزون بر کشت چغندر قند در خود شرکت با زارعین منطقه و شهرستان های مختلف استان قرارداد کشت منعقد شده و علاوه بر موارد مذکور اکیپ هایی جهت خریداری این محصول در نقاط مختلف ایران من جمله استان های شمالغربی کشور فعالیت دارند.

✅ محمدی در ادامه به نقش قابل توصیف نیروی انسانی اشاره و چنین بیان کرد: حمایت از نیروی انسانی و مسائل رفاهی آن جزو دستور کاری مدیریت بوده و در همین راستا علاوه بر پرداخت بموقع حقوق و اعطای بسته های رفاهی و معیشتی در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی، طرح های دیگری نیز بمورد اجرا گذارده خواهد شد که تقویت تعاونی مصرف و ایجاد تعاونی های اعتبار و مسکن و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل از آن جمله است. همچنین با پیگیری های صورت گرفته تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شرکت یک اقدام مبارکی بود که اخیراً انجام شد.

✅ مدیرعامل شرکت ضمن بیان این نکته که علیرغم عدم هدفگذاری جهت سرمایه گذاری های جدید در زمینه توسعه سنترپیوت طرح های اجرا شده قبلی حفظ خواهد شد، گفت: جهت توسعه کشاورزی هوشمند اجرای سیستم های نوین آبیاری در دستور کار بوده و انجام 1200 هکتار آبیاری زیرسطحی برنامه ریزی شده است.

✅ وی در ادامه به طرح تولید قراردادی گوشت کشور اشاره کرده و بیان داشت: جهت تامین نیاز کشور در زمینه گوشت گرم اخیراً شرکت مغان در طرح تولید قراردادی گوشت کشور موسوم به طرح تسهیل گری مشارکت نموده و با توسعه گوسفندداری بعنوان سرقطب شمالغرب کشور در زمینه پرواربندی گوسفند عمل خواهد کرد. بر اساس طرح تسهیل گری که با حمایت وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام کشور انجام می گیرد، نهاده های لازم به مدت 4 ماه در اختیار شرکت مغان قرار داده شده و این شرکت در مدت مذکور به پروار کردن دام های سبک اقدام خواهد کرد.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان همچنین از حضرت آیت الله دکتر سیدحسن عاملی، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دعوت نمودند که از نزدیک از بخش های مختلف شرکت کشت و صنعت مغان بازدید نمایند که مورد استقبال وی قرار گرفت.

✳️ حضرت آیت الله عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه محبوب اردبیل ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی مدیرعامل شرکت و پرسنل زحمتکش، کشت و صنعت مغان را یک ظرفیت ملی دانست و گفت: شرکت مغان پیشرو بخش کشاورزی در کشور می باشد. این بنگاه اقتصادی و عظیم ملی باید از هر لحاظ بعنوان یک الگو برای سایر شرکت های همسو قرار گیرد. البته با برنامه ها و ایده هایی که در مدیریت جدید شرکت دیده می شود، این مهم به حول و قوه الهی در آینده نه چندان دور محقق خواهد شد.

✅ آیت الله عاملی به کمبود آب در کشور پرداخته و گفت: بحث آب مسئله جدی در کشور می باشد و حتماً باید از هم اکنون به فکر چاره بود و طرح آبیاری زیر سطحی یک طرح بسیار خوب و موثر می باشد، که باید جدی گرفته شود.


✍️ روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان


تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan