⭕️ همایش سبک زندگی و خانواده پایدار در شرکت کشت و صنعت مغان

⏪ شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در اولین گام نسبت به برگزاری «اولین همایش سبک زندگی و خانواده پایدار» ویژه پرسنل در روزهای 6 لغایت 8 آذر ماه اقدام کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان سلسله همایش «سبک زندگی و خانواده پایدار» با محوریت «مهارت های همسرداری» و رویکرد «تحکیم و تعالی خانواده» از اقدامات امور فرهنگی، اجتماعی و مراسمات شرکت بود که در قسمت های مختلف این بنگاه اقتصادی با حضور کارکنان برگزار گردید. در این همایش حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی رفیعی، کارشناس مشاوره و مباحث خانواده به تبیین مهارت های همسرداری پرداخت.

✅ یوسف روزگاری، مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و مراسمات شرکت در خصوص برگزاری این همایش گفت: همایش امسال در موضوعات بیرون خانواده و مسائل محیطی خصوصاً بحث گسترش رسانه ها و تاثیر شبکه های مجازی بر خانواده و درون خانواده، شیوه های تربیتی والدین، حجم و جمعیت خانواده و تنوع در سبک زندگی متمرکز است که اولین همایش آن در روزهای اخیر برگزار شد و مورد استقبال گرم و صمیمی آقایان و بانوان خدوم و زحمتکش شرکت قرار گرفت.

✅ وی افزود: برنامه های متنوع با رویکرد تحکیم بنیان خانواده و شادابی پرسنل شرکت با مد نظر قرار دادن دستورالعمل 9 بندی ابلاغی از سوی مدیرعامل محترم شرکت در نظر گرفته ایم که در آینده شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

 

 

 

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan