⏪ پرسنل شرکت کشت و صنعت مغان در برنامه «نمایش اقتدار بسیج» که در سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین برگزار شد، حضور بهم رساندند. پخش سخنرانی مقام معظم رهبری بصورت زنده بخش اصلی این برنامه بود که همزمان با سراسر کشور در مصلای شهرستان پارساباد نیز برای انبوه بسیجیان حاضر انجام گرفت.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان سرهنگ پیرجاهد، فرمانده نیروی مقاومت بسیج ناحیه شهرستان پارساباد مغان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: شرکت کشت و صنعت مغان در تابستان سالجاری حمایت های ویژه ای از برنامه های فرهنگی سپاه در شهرستان و شرکت مغان انجام داد که از مدیریت انقلابی و ولایی این بنگاه اقتصادی و کارکنان آن تقدیر و تشکر می شود.

✅ وی افزود : بسیج شجره طیبه نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی است که با تدبیر داهیانه بنیانگذار انقلاب در نظام الهی- مردمی جمهوری اسلامی ایران ایجاد، راه اندازی و بسط و گسترش یافته است. در شهرستان مرزی پارساباد مغان نیز حضور پرشور آحاد و اقشار مختلف بسیجیان جان بر کف مومن و معتقد به ولایت در محلات مختلف شهری و پایگاه های روستایی چشمگیر بوده و همینان بوده اند که با کور نمودن چشم فتنه در این نقطه از کشور اجازه علم کردن قد بر خصم زبون نداده و نخواهند داد.

✅ تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، پخش سرود ملی و قرائت شعر ترکی در وصف بسیج از دیگر بخش های این برنامه بود. لازم بذکر است، شرکت کشت و صنعت مغان با کیک و آب معدنی از حضار پذیرایی نمود.

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تلگرام، اینستاگرام و ایتا @keshtsanatemoghan