⏪ حجت الاسلام شیرگیر، رئیس و اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پارساباد با قاسم محمدی، مدیرعامل و حسن نظیفی، رئیس هیئت مدیره و معاون کشاورزی و دامپروری شرکت کشت و صنعت مغان دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: شرکت مغان با تمامی مشکلات موجود که از گذشته به ارث رسیده است، با داشتن کارشناسان متخصص با تفکر عالی در راستای تولید و برنامه های توسعه ای گام برداشته و با بصیرت هر چه تمامتر جهت خدمت به مردم و نظام فعالیت می کند. این بنگاه اقتصادی باشگاه سیاسی نبوده و باید در پیشبرد کارهای زراعی، باغی، دامی و صنعتی بصورت جهادی اقدام گردد.

✅ وی افزود: 

شرکت مغان در کنار تولید، فرهنگ و کارهای فرهنگی را در اولویت قرار داده و در این راستا از پیشنهادات استقبال و حمایت می کند. نهادهای فرهنگی با مشکلات مالی گریبانگیر بوده و دشمن نیز با اطلاع از این مسئله، نهادهای مزبور را مورد هجمه قرار داده است و باید ضمن حفظ هوشیاری برای مقابله با آنان برنامه های فاخر فرهنگی تدوین و ارائه شود. ما نیز به نوبه خود در راستای مسئولیت های اجتماعی از هرگونه سمینار و برنامه فرهنگی از قبیل چاپ مجله و نشریه حمایت می کنیم.

✅ محمدی چنین بیان کرد: امور فرهنگی و اجتماعی را که قبلا فعالیتی نداشت، راه اندازی کرده و برای آن چارت سازمانی در سطح مدیریت تعریف نموده ایم و از این طریق برنامه های خاصی به مورد اجرا گذارده خواهد شد. شورای فرهنگ عمومی شرکت مغان نیز بزودی با اعضای فرهیخته شهرستان و منطقه مغان شروع بکار خواهد کرد.

✅ حجت الاسلام شیرگیر، رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پارساباد گفت: مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان با بینش جهادی و نو در راستای خدمت به نظام فعالیت کرده و مایه بسی خوشحالی و خرسندی است که سکان اداره این بنگاه عظیم ملی بدست فردی ولایی و انقلابی است.

✅ وی اضافه نمود: 12 نفر مستقل در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فعالیت داشته و تمامی سعی و تلاش بر این است که ماموریت های محوله به نحو احسن انجام بگیرد. ترجمه و تفسیر انقلاب و کارهای جهادی از طریق ادارات مرتبط با مسائل فرهنگی انجام می گیرد.

✅ حجت الاسلام شیرگیر تاکید کرد: برانگیختن حس نفرت به مسئولین، فتنه ای است که دشمن از سال ها قبل برای آن برنامه ریزی کرده و وظیفه همگی ما نقش بر آب نمودن نقشه های شوم آنان می باشد. حضور تنگاتنگ در محافل عمومی خصوصاً مساجد و ارتباط چهره به چهره با مردم در حل بسیاری از معضلات موثر و کارساز است.

✅ لازم بذکر است، در پایان این دیدار ابلاغیه «ریاست شورای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پارساباد» از طرف این ستاد به قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان اهدا گردید.

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan