⏪ آیین اشتعال کوره آهکی و آغاز بهره برداری از کارخانه قند شرکت کشت و صنعت مغان با حضور دکتر مهاجر، معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی؛ حاج عباس جهانگیرزاده، نماینده شهرستان های پارساباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی؛ نادر تقی زاده، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل؛ جابر جهان بین، فرماندار شهرستان پارساباد؛ قاسم محمدی، مدیرعامل؛ حسن نظیفی، رئیس هیئت مدیره و معاون کشاورزی و دامپروری؛ کیومرث خان محمدیان، معاون صنعتی مدیرعامل؛ محمد یوسفی، مدیر کارخانه قند مغان و معاونان، کارشناسان و کارگران واحد صنعتی مزبور برگزار شد.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان علیرضا مهاجر، معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی با ابراز خُرسندی از حضور در این مراسم اظهار داشت: شرکت مغان بعنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل دارای ظرفیت های زیادی در حوزه های زراعی، دامی، باغی و صنعتی است که کارخانه قند مغان با ظرفیت اسمی روزانه 5 هزار تن بزرگترین کارخانه قند کشور بوده و در جهت تامین نیاز مملکت به شکر فعالیت می کند. امید است با تلاش شبانه روزی پرسنل و برنامه هایی که مدیریت پرجنب و جوش شرکت جهت تکمیل زنجیره ارزش به مورد اجرا می گذارد، شاهد تحول در این واحد صنعتی و در کل سایر واحدهای تولیدی این بنگاه اقتصادی باشیم.

✅ قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت چنین بیان کرد: مجتمع زراعت، کارخانه لبنیات و مجتمع دامپروری این بنگاه اقتصادی از واحدهای سودده بوده و 7 خط مشی اعم از باغی، زراعی و تولیدات صنعتی جهت افزایش تولید ارائه داده ایم که کاملاً کاربردی است و باید بهره وری، افزایش راندمان و پیشرفت در آن دیده شود.

✅ وی افزود: برنامه ریزی نرم افزاری ترین اتفاق در راستای حرکت بسوی اهداف بوده و مدیریت فعلی بهترین فرصت برای جامه عمل پوشاندن به آن می باشد و امیدوارم از فرصت خلق شده به نحو احسن بهره گیری کرده و در ارتقای کمی و کیفی تولیدات و اقتصادی تر کردن آن بکوشیم. اصلاح زیرساخت ها و رفع حلقه های مفقوده زنجیره ارزش و سرمایه گذاری در این خصوص به افزایش درآمد و ایجاد اشتغال مولد و پایدار خواهد انجامید.

✅ لازم بذکر است، شخصیت های حقیقی و حقوقی حاضر در این آیین از خط تولید بسته بندی 900 گرمی شکر در کارخانه قند مغان بازدید بعمل آوردند. دستگاه بسته بندی شکر که از سال 1378 خریداری شده بود، در طول سالیان متمادی نصب نگردیده بود که این امر با تاکید مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان در روزهای اخیر انجام شده و بهره برداری از آن آغاز گردید.

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان