✅صاحبعلی اصغری، فرماندار و یوسف بدرزاده، معاون فرماندار شهرستان بیله سوار با قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: بسیار خوشحال می شویم که در مناسبات اجتماعی و مدیریتی با فرماندار دولت انقلابی حضرت آیت الله رئیسی همکاری و هم افزایی داشته باشیم. از طرف دیگر همیاری های متقابل در تعمیق این روابط موثرتر خواهد بود. ستانده شرکت مغان از شما شناسایی پتانسیل های منطقه و اضافه کردن ظرفیت های شهرستان بیله سوار به ظرفیت های نرم افزاری، انسانی، اجتماعی و مدیریتی این بنگاه اقتصادی- تولیدی است و داده ما هم این خواهد بود که در حوزه مسئولیت های اجتماعی در حذر و روزهای خوب در کنار و همراه شهرستان بیله سوار و روستائیان و عشایر خونگرم آن باشیم. ما در نظر داریم بعنوان شرکتی که دارای مسئولیت های اجتماعی و همچنین مرکز نشر کشاورزی و تخصص های مدرن می باشد، از کشاورزان، عشایر و نخبگان منطقه حمایت کنیم.

✅ وی افزود: منطقه مغان در دوران حداقلی تاریخی آب منطقه قرار داشته و امیدوارم در خصوص طرح های بزرگ زراعی همکاری و تعامل داشته باشیم. اخیراً با دستور رئیس جمهور محترم مقرر گردیده است، مقدار 1000 هکتار آبیاری زیرسطحی در شرکت کشت و صنعت مغان به اجرا دربیاید. 200 هکتار دیگر نیز از محل منابع داخلی شرکت به مورد اجرا درخواهد آمد که مصوبه آن اخیراً در هیئت مدیره شرکت تصویب شده است.

✅ محمدی چنین بیان کرد: ما نباید جغرافیای مدیریتی مشارکتی شرکت مغان را در حصار کانال و محدوده این بنگاه اقتصادی ببینیم بلکه خداآفرین، مشگین شهر و حتی قره باغ را که به فرموده مقام معظم رهبری خاک اسلام است، بایستی جزو حوزه برنامه ریزی شرکت کشت و صنعت مغان تعریف نماییم.

...

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان