⏪ حجت الاسلام محمدیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارساباد به همراه همدم، کارشناس فرهنگی اداره مزبور با قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان دیدار و گفتگو کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی شاخه دیگر از نمایندگی مقام معظم رهبری است که تعامل تنگاتنگ با آن به پیشبرد امور یاری می رساند. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای ما مهم بوده و در قبال آن وظیفه شرعی و اجتماعی داریم.

✅ وی افزود: تاکنون در خصوص امور فرهنگی اقدام بخصوصی انجام نگرفته است و باید جهت راه اندازی آن و بسیج عمومی در این حوزه تلاش بکنیم. روحانیون آبروی ما بوده و ما نیز به نوبه خویش در خدمت این قشر عزیز و اداره تبلیغات اسلامی در بحث پشتیبانی هستیم.

✅ حجت الاسلام محمدیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارساباد مغان چنین بیان کرد: قشر روحانی و اداره تبلیغات اسلامی دارای مشکلات زیادی بوده و حل آنها جز با همکاری و همیاری مسئولان ممکن نیست. با این حال حرکت های ارزشمندی در خصوص امور فرهنگی و مذهبی شهرستان انجام گرفته است و در تمامی برنامه ها پیشقدم و در برخی از حوزه ها در استان اردبیل اول بوده ایم.

✅ وی گفت: ما شبکه سازی لازم را در زمینه ارتباط نیروهای فرهنگی، مذهبی، انقلابی و جهادی انجام داده ایم. تشکیل نهضت بانوان نیز از طریق بانوان نخبه ادارات و نهادها انجام گرفته است که در نوع خویش اقدام ارزنده ای می باشد.
...

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان