⏪ جلسه صبحگاهی و میدانی توسعه صنایع در کارگاه تولید مصالح شرکت کشت و صنعت مغان با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مشاور اجرایی مدیرعامل، دبیر شورای هماهنگی و برنامه ریزی مدیران و همچنین مدیران حراست، امور فنی و عمرانی، کارخانه پروسس میوه، کارخانه پروسس بذر، کارخانه خوراک دام، سرپرست کارگاه تولید مصالح و برخی از مسئولین واحدهای صنعتی شرکت برگزار شد.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: این بنگاه اقتصادی در سیر تاریخی بارها بالا و پایین رفته و به لطف خدا، دعای خیر مردم و حمیّت پرسنل قوام و دوام یافته است و بعد از این نیز با استحکام، خردورزی و روحیه بسیار خوب، تاریخچه وسیع و سترگ منطقه را رقم خواهند زد. رساندن شرکت کشت و صنعت مغان به این نقطه مرهون کوشش انسان های شریفی است که آن را برای ما به امانت گذارده اند و امیدواریم، برای نسل بعد که قضاوت خواهند کرد، حرفی برای گفتن داشته باشیم.

✅ وی افزود: این شرکت، پدر و مادر مغان و امنیت غذایی کشور بوده و همانطور که جهادگران «سنگرسازان بی سنگر» جبهه ها بودند، پرسنل این بنگاه تولیدی نیز در مقابل هجمه های ناجوانمردانه مخالفین شکوفایی، کوچکترین عجز و لابه ای نباید از خود نشان دهند. مدیران نیز وظیفه دارند، قدردان رزمندگان عرصه تولید باشند.

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان