⏪ قاسم محمدی، مدیرعامل جدید شرکت کشت و صنعت مغان با حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان در این دیدار ضمن بیان اهمیت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در تولید محصولات کشاورزی و دامی و نقش اقتصادی این شرکت در منطقه و کشور خاطرنشان کرد: وجود چنین شرکت عظیمی در منطقه که خود قطب کشاورزی مهمی در کشور است، ایجاب می کند تا یک مدیریت صحیح علمی بر مبنای قانون و مقررات در این شرکت حاکم شود تا از یک سو ضمن استفاده صحیح از نظرات کارشناسی در بحث شیوه های نوین تولیدات از سوی دیگر بتواند در همکاری و هماهنگی با دستگاه های استانی در رفع موانع تولیدات این شرکت گام های موثرتری بردارد.

✅ در ادامه رئیس کل دادگستری استان یکی از ابزارهای پیشرفت و رونق تولید در شرکت کشت و صنعت مغان را استفاده از فن آوری های نوین در بحث تولیدات و فرآوری آن ارزیابی نمود که می تواند ضمن تبدیل محصولات خام به محصولات تبدیلی در ارتقاء کیفی محصولات و نیز بازدهی و کارآیی این شرکت بسیار موثر واقع شود.

✅ لزوم دقت و نظارت مستمر بر نظام مالی شرکت و نیز رصد مجموعه ها و بخش های مختلف شرکت به منظور جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال، توجه به الگوهای کشت متناسب با نیاز کشور و نیز اهتمام به نظام پرداخت منظم حقوق کارگران و پرسنل شرکت بخشی از تأکیدات مهم رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این دیدار بود.

✅ قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: قانون باید در همه بخش ها و ارکان جامعه جریان داشته و فصل الخطاب قرار گیرد و همگی از جمله ارکان سازمانی شرکت با افتخار و اعتقاد جهادی در تدبیر و مدیریت همه امورات باید به قوانین و جدیت در عمل به آن تمکین کرده و گردن بنهیم.

✅ وی افزود: شرکت مغان بعنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل تاثیر زیادی در تامین امنیت غذایی کشور در زمینه های زراعی، دامی، باغی و صنعتی داشته و در ایجاد اشتغال مولد و رفع بیکاری که عامل مانع بسیاری از بزه ها و ناهنجاری های اجتماعی است، نقش قابل توجهی دارد.

✅ دکتر محمدی چنین بیان کرد: با توجه به مسائل آبی روی آوری به تکنولوژی های نوین که در بهره وری آب، کاهش میزان مصرف آب و افزایش راندمان تولید موثر است، امری حیاتی بوده و بر همین اساس ضمن ادامه تکمیل پروژه آبیاری تحت فشار 1200 هکتار از اراضی این بنگاه اقتصادی تحت پوشش آبیاری زیرسطحی خواهد رفت که 1000 هکتار آن در شرکت با سرمایه گذاری دولت بصورت رایگان اجرا خواهد شد و 200 هکتار دیگر نیز از محل منابع داخلی عملیاتی و به مرحله اجرا و بهره برداری خواهد رسید.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان با تاکید بر تکمیل زنجیره ارزش گفت: خام فروشی بدترین شیوه در اقتصاد بوده و لزوم تبدیل مواد خام به مواد ثانویه و ثالث در ایجاد ارزش افزوده به شدت احساس می شود. زنجیره ارزش در شرکت مغان معیوب و ناقص بوده و با سرمایه گذاری در زمینه ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی به منابع شرکت افزوده خواهد شد.

 

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان