مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و معاون بازرگانی و پشتیبانی شرکت صنایع غذایی پیچک با رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: ما در زمینه زنجیره ارزش بویژه صنایع غذایی می توانیم به اصطلاح وصلت بکنیم. ما بدنبال این هستیم که با این کنسرسیوم بعضی از کسری ها و حلقه های مفقوده را پوشش بدهیم. این امر به هم افزایی هر چه بیشتر می انجامد.

✅ وی افزود: ما درصدد راه اندازی گمرک مستقل در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بوده و با این اقدام نیازی به سایر گمرکات مثل بیله سوار و بازرگان نخواهیم داشت.

✅ قدیر پسندی، عضو هیئت مدیره و معاون مالی، اداری و بازرگانی شرکت گفت: این بنگاه اقتصادی مجتمع بزرگی بوده و در زمینه های مختلف من جمله فروش گوشت قرمز، فندق، بادام زمینی، بادام درختی، سویا، بسته بندی و فروش رب، شکر، خیار شور و زیتون همکاری تنگاتنگی داشته باشیم. شرکت مغان توانایی تامین 5 هزار تن از نیاز کشور به گوشت قرمز را دارد.

✅ وی تصریح کرد: در صورت عقد تفاهمنامه در برخی از حوزه ها که فعالیت نداریم، می توانیم ورود پیدا کرده و فعالیت بکنیم که کشت حبوبات و محصولات صیفی همچون بادمجان، فلفل و سبزی از آن جمله است.

✅ رضا محمودیان، رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع غذایی پیچک چنین بیان کرد: حدود 10 سال پیش که اینجانب بنا به ماموریت کاری به شرکت مغان آمده بودم، وضعیت شرکت اینگونه نبود. ما ضمن بازدید از این مجموعه انرژی گرفتیم و روحیه خوبی از سوی شما به ما منتقل گردید. تفکرات مدیریت شرکت مغان و مجموعه پیچک اجرایی و عملیاتی است.

✅ رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع غذایی پیچک افزود: با همکاری متقابل می توانیم مجموعه ای از کشت، داشت و برداشت ایجاد کرده و علاوه بر سرمایه گذاری در خصوص صنایع تبدیلی جهت پرهیز از خام فروشی و فروش محصولات تولیدی با ارزش افزوده در بازارهای داخلی و همچنین صادرات آن به روسیه و سایر کشورها اقدامات عملی انجام دهیم.

✅ هادی اکبرپور، مدیرعامل شرکت صنایع غذایی پیچک اظهار نمود: اخبار شرکت مغان و تحولات آن به گوش ما می رسد. چیزی که به ما انرژی داد، همکاران بسیار خوب شما بود. همه چیز در اینجا بعنوان یک قطب بزرگ تولیدی مرتب، منظم و پویاست و اصلی ترین موضوع هم در تولید، منابع انسانی سازمان مربوطه است. برند مغان ارزشمند بوده و در کل کشور شناخته شده است.

✅ وی گفت: مجموعه پیچک جزو خانواده مشترک وزارت جهاد کشاورزی بوده که در سال 1348 تاسیس گردیده است. صنایع غذایی پیچک در سال 1372 وارد بورس شده و دارای 250 برند مختلف می باشد و در حال حاضر دارای یک و نیم میلیون نفر سهام دار است.

✅ اکبرپور با تاکید بر عقد تفاهمنامه همکاری فیمابین تصریح کرد: ما در زمینه کشت محصولاتی که قابلیت صادرات داشته باشد، اعلام آمادگی کرده و علاوه بر آن در فروش محصولات تولیدی شرکت مغان در داخل و خارج کشور می توانیم همکاری های متقابلی انجام دهیم. صنایع غذایی پیچک می تواند با تحویل گیری برخی از محصولات شرکت، آنها را فرآوری و با ارزش افزوده بالا به بازار عرضه نماید.

✅ مدیرعامل شرکت صنایع غذایی پیچک چنین بیان کرد: بدلیل بالا بودن کیفیت میوه های تولیدی شرکت مغان ما می توانیم در تولید کمپوت اقدام کرده و همچنین در زمینه میوه خشک کنی میوه های زیردرختی شما وارد فاز عملیاتی شویم. ✅ محمدیان، معاون بازرگانی و پشتیبانی شرکت صنایع غذایی پیچک اظهار داشت: ما در قالب تفاهمنامه همکاری می توانیم در سه بخش فعالیت بکنیم که تامین مواد اولیه، زنجیره ارزش و تولیدات سفارشی از آن جمله است. شرکت مغان دارای ظرفیت های چشمگیری در این 3 بخش بوده و مجموعه پیچک توانایی همکاری و هماهنگی در این حوزه ها با بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل را دارد.

✅ لازم بذکر است که میهمانان قبل از این دیدار از بخش های مختلف باغی، دامی، زراعی و صنعتی شرکت بازدید کرده و از نزدیک با پتانسیل های آن آشنا گردیدند.

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان