داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به همراه معاونین، رئیس حراست و رئیس بازرسی اداره کل با اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت با بیان اینکه کار اصلی ما تولید است، اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره این بنگاه اقتصادی از فرزندان منطقه، نظام، جبهه و جنگ هستند که سوابق درخشانی در حوزه کشاورزی دارند. ما در شرکت کشت و صنعت مغان به توفیقات و رکوردهای خوبی در این مدت هم در بحث تولید و هم در پرداخت بموقع حقوق پرسنل دست یافته ایم که خوشبختانه در تمامی عرصه ها خصوصاً تولید گندم، جو، کلزا و چغندر قند رکوردهای تاریخی و بی نظیری را به ثبت رسانده ایم. با توجه به همه گیری کرونا و جنگ هایی که در سطح جهان اتفاق می افتد، بخش تولید از این قضیه تاثیر پذیرفته است. بنابراین دغدغه اصلی ما تولید می باشد.

 وی افزود: در بحث تکالیف اجتماعی و فرهنگی با دستگاه های متولی این امر ارتباط داشته و پیگیر اخذ مجوزهایی جهت حمایت از اقشار ایثارگر و جانباز و... هستیم. اخیراً نیز برنامه ای به مناسبت سالروز ورود آزادگان قهرمان به میهن اسلامی برگزار کردیم. مهمترین مسئله بحث اشتغال فرزندان خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است که در طول استقرار هیئت مدیره دولتی 70 درصد از نیروهای جذب شده به شرکت از این اقشار بوده اند. برنامه هایی در بحث کلان جهت توسعه شرکت مد نظر می باشد که در صورت محقق شدن آنها در بحث اشتغال بابی گشوده خواهد شد. با توجه به اینکه شرکت در شمول اصل 44 می باشد، تاکید ما هم ماندن آن در بدنه دولت است. زیرا که ما اثرات مثبت دولتی بودن را در طول دوران مدیریت 20 ماهه بوضوح مشاهده می کنیم.

 محسن زاده تصریح نمود: امسال با یک جهش فوق العاده در زمینه افزایش راندمان تولید، 25 هزار تن گندم استحصال کرده ایم. این موضوع نشانگر آن است که با برنامه ریزی درست و مدیریت کارآمد دولتی می توان نتیجه مطلوبی گرفت.

 داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جایگاه شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان خیلی ویژه است و این بنگاه عظیم اقتصادی تاثیر شگرفی در امر تولید در کشور دارد و خاک این منطقه با طلا برابری می کند و عهده دار شدن مسئولیت این مجموعه خیلی سنگین است. در شرایط کنونی اقتصاد کشور با وجود اقتصاد مقاومتی تلاش و گام برداشتن در سنگر تولید اقدامی جهادی برای اعتلای کشور است.

 وی چنین بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران برای دلاورمردانی نوکری می کند که صاحبان این نظام، انقلاب و خاک بوده و آرامش و ثبات حاصل شده را مدیون زحمات این عزیزان هستیم. علیرغم تلاش هایی که جهت ارائه خدمات به جانبازان، آزادگان و ایثارگران انجام می گردد، از مشاهده وضعیت آنان احساس شرم می کنیم. چرا که عارضه جنگ، هنوز در جسم و روح شان باقی مانده است.

روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان