⏪ مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان جهت همفکری و توسعه همکاری های استراتژیک فیمابین شرکت مغان و بانک کشاورزی با رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: ما تولید گندم را در این بنگاه اقتصادی از 3 هزار و 200 کیلوگرم در واحد سطح به 7 هزار و 75 کیلوگرم در هر هکتار افزایش داده ایم که رکورد بی سابقه و بی نظیری در طول 20 سال گذشته بوده است و اخیراً جشن رکورد تولید گندم را در شرکت برگزار کردیم و انشاالله به سمت توسعه در حوزه اصلاح و جبران سرمایه گذاری ها در باغات، دامپروری و صنایع تبدیلی حرکت نموده و در این راستا لازم است، تعدادی از پروژه ها از جمله کارخانجات تامین مالی مناسبی بشوند تا بتوانند از حمایت های تسهیلاتی بانک کشاورزی برای تکمیل زنجیره ارزش در تولید تا آخرین فرآیند در بحث کشاورزی قراردادی اعتباری اقدام کند. بر اساس خدماتی که بانک کشاورزی به ما می دهد، بر اساس اینکه ما منابع مالی مان را از طریق بانک کشاورزی توزیع می کنیم، چه برای کارکنان و سایر پروژه ها انتظار این است که بانک کشاورزی بیشتر ورود پیدا کرده و به شرکت مغان و پرسنل آن کمک کند.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تصریح کرد: ما از خدمات بانکی حمایتی از جمله تسهیلات بانکی برای مشارکت یا سایر عقود بدلیل اینکه در ذیل اصل 44 هستیم، تاکنون بهره ای نگرفته ایم. با توجه به اینکه بانک کشاورزی و شرکت کشت و صنعت مغان دو نهاد بسیار مهم در داخل ایران و وزارت جهاد کشاورزی هستند، بنابراین همسویی، همگرایی، همکاری و توسعه دوجانبه و گاهاً سه جانبه با حضور سایر شرکت ها و نهادهای سوم برای توسعه تولید، افزایش راندمان، مشارکت های سرمایه گذاری، تسهیلات و تامین رفاه و تقویت معیشت پرسنل شرکت کشت و صنعت مغان گام های جدید و تحول گرایی را بردارند.

✅ وهب متقی نیا، رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت: بحث سرمایه گذاری های نوین و کارهای مشارکتی دوجانبه و سه جانبه، تامین منابع مالی برخی از پروژه ها، زنجیره ارزش و کشاورزی قراردادی و حمایت از کارکنان شرکت کشت و صنعت مغان از جمله مواردی است که در قالب تفاهمنامه همکاری به انجام خواهد رسید. در حوزه تامین تسهیلات معیشتی، مالی، ساخت و یا تعمیر مسکن و خرید خودرو بر اساس اساسنامه شرکت مغان و بانک کشاورزی اقدام لازم بعمل خواهد آمد.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان