شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در نظر دارد مساحت حدوداً 219/6 هکتار فندق و 48/3 هکتار بادام درختی به صورت سردرختی با قیمت پایه 147،000،000،000 ریال با استعلام قیمت بفروش برساند .

داوطلبان پس از رویت محصول مذکور، قیمت پیشنهادی خود را همراه با سفته به ارزش 7،500،000،000 ریال در داخل پاکت سربسته و لاک و مهر شده قرار داده و تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه تاریخ 1401/04/30 به دفتر حراست شرکت واقع در اداره مرکزی شرکت تحویل نمایند.

شرايط اختصاصي:
فقط میوه های فندق و بادام جزء این استعلام می باشد.
باغات زیتون، باغ کلکسیون و درختان بذری باغ مادری شرکت جزء مزایده نمی باشد.

1-پیمانکار موظف می باشد که تمامی فندق و بادام های هریک از قطعات را به نحو مطلوب از چین اول تا چین آخر جمع آوری و بطور کامل برداشت و پاکسازی نماید در غیر اینصورت کارفرما مجاز است بر اساس نظرات کارشناسی امور باغبانی میزان حیف و میل شده میوه را برابر با مفاد مندرج در قرارداد فی مابین اعمال نماید.

2-کلیه عملیات و هزینه های برداشت و فروش فندق و بادام شامل چینش، تهیه و تأمین جعبه میوه، حمل و نقل و جابجایی و حفاظت از میوه ها، اثاثیه و اموال متعلق به پیمانکار و فروش و ... به عهده و با هزینه برنده یا برندگان استعلام خواهد بود.

3-پیمانکار مکلف است تمامی خروجی محصولات مورد پیمان را از طریق باسکول باغات میوه باحضور نماینده باغات توزين و گزارش روزانه مقدار حمل شده را به مدیریت امور باغبانی ارائه نماید.

4-برنده استعلام متعهد خواهد بود پرسنل تحت امر خود را تفهیم نماید که مقررات داخلی باغات میوه و حفاظت از درختان میوه را رعایت نموده و در صورت تخلف موظف به تامین کلیه خسارت وارده می باشد.

5-برنده استعلام متعهد خواهد بود کلیه میوه ها را از درختان چیده و به موقع از محل باغات حمل نماید. بدیهی است زمان مناسب و نحوه برداشت مطلوب میوه با نظارت و هماهنگی مدیریت امور باغبانی بوده و توسط خریدار و عوامل او برداشت خواهد شد.

6-برنده استعلام حق بکارگیری و هرگونه استفاده از افراد زیر 18 سال، معتادان، مشمولان غایب، تبعه خارجی و سایر افراد دارای سوء پیشینه در باغات میوه را نخواهند داشت.

7-در صورتیکه شاغلان تحت پیمان برنده استعلام دارای کودک خردسال، نونهال و نیازمند نگهداری باشد پیمانکار موظف به ایجاد مکان مناسب بوده و کلیه تبعات و مسئولیت های حادث شده در محیط کاری و محوطه تحت پیمان به عهده برنده استعلام خواهد بود.

8-هزینه های حفاظت و برداشت محصولات باغی در طول مدت قرارداد به عهده برنده استعلام خواهد بود.

9-فرد برنده موظف است یک فقره ضمانتنامه بانکی به میزان حداقل 20درصد مبلغ مورد معامله را (با اعتبار برابر مدت قرارداد و قابل تمدید تا ارائه تسویه حساب های قانونی ) بعنوان تضمین انجام تعهدات خود ظرف مدت هفت روز بعد از اعلام برنده بودن در زمان عقد قرارداد در وجه شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان (سهامی عام) ارائه نماید. در غیر اینصورت تضمین شرکت در مزایده فرد برنده به نفع شرکت ضبط و با نفر دوم برنده مزایده نیز به همان نحوه عمل خواهد شد.
.
(کلیه موارد مطالعه و تفهیم شده بدون هیچ گونه قید و شرطی مورد قبول است)

10-در صورت عدول برنده از انجام تعهدات خود تضمین انجام تعهدات وی به نفع شرکت ضبط خواهد شد.

11-نحوه پرداخت : کل مبلغ پیشنهادی به شرح ذیل طبق قرارداد منعقده دریافت خواهد شد:

35% از کل بهای معامله پس از اعلام برنده بعنوان پیش پرداخت قبل از زمان انعقاد قرارداد بصورت یکجا اخذ خواهد شد.

45 % از کل بهای معامله تا 1401/05/15 اخذ خواهد شد .

20 %از بهای کل معامله تا تاریخ 1401/06/15 اخذ خواهد شد.

تبصره: چک های مربوط به بهای معامله باید در سررسید مندرج وصول گردد و در صورت عدم وصول در سر رسید و برگشت خوردن حتی یک فقره از چک های مذکور، شرکت حق فسخ یکجانبه قرارداد، بدون نیاز به حکم قضایی را داشته و اختیار کامل دارد میوه های تولیدی را راساً بنفع خود برداشت و یا به هر کسی که صلاح بداند به فروش برساند.

12- فروشنده هیچگونه تعهد و مسئولیتی در قبال نیروی به کارگیری شده توسط پیمانکار برای استخدام و به کارگیری نخواهد داشت .

مبلغ پیشنهادی بادام و فندق :
مدارک مورد نیاز:
ارائه فرم پیشنهاد قیمت، تکمیل شده
نام و نام خانوادگی:
کپی کارت ملی
امضاء و اثر انگشت:
سفته
شماره تلفن همراه:
(کلیه موارد مطالعه و تفهیم شده بدون هیچ گونه قید و شرطی مورد قبول است)

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان