⏪ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در همایش آموزشی، ترویجی و معرفی سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اردبیل حضور یافته و از نزدیک در جریان آخرین دستاوردهای علم تغذیه گیاهی و تولیدکنندگان شرکت های دانش بنیان از سراسر کشور قرار گرفت.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت در بازدید از غرفه های شرکت کننده در این همایش اظهار داشت: تغذیه گیاهی و تامین تمامی نیازهای محصولات زراعی جهت حصول به حداکثر عملکرد در این بنگاه اقتصادی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و ما نیز در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری بنام سال «تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین» نامگذاری گردیده است، از حضور شرکت های مختلف دانش بنیان تولیدکننده کود در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان استقبال می کنیم.

✅ وی افزود: افزایش راندمان تولید در جهت بهره وری هر چه بیشتر، سوددهی، ایجاد اشتغال مولد و تامین امنیت غذایی از اولویت های اساسی ما بوده و شرکت کشت و صنعت مغان آمادگی لازم را جهت ایجاد مزرعه پایلوت برای اجرای آزمایشات مقایسه ای اعلام می دارد.

✅ لازم بذکر است، در این همایش که 30 خرداد ماه در مرکز استان اردبیل برگزار شد؛ رئیس اداره زراعی بخش یک، رئیس آزمایشگاه خاک شناسی و معاونت پشتیبانی مجتمع زراعت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان نیز حضور داشتند.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان