⏪ مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزی استان اردبیل و هیئت همراه با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان پیرامون فعالیت های مشترک فیمابین دیدار و گفتگو کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: با تلاش مجموعه شرکت مغان و تهیه بموقع نهاده ها، مدیریت مناسب استفاده از آنها در اراضی زراعی و مراقبت از مزارع در طول دوران داشت و برداشت وضعیت زراعت این بنگاه اقتصادی در شرایط مطلوبی قرار داشته است. وی افزود: با توجه به لزوم پیش بینی حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی تعامل و همکاری مناسبی با صندوق بیمه کشاورزی داشته و معتقدیم بیمه محصولات کشاورزی ضامن رونق تولید محصولات زراعی در سطح استان اردبیل است و تلاش می کنیم از ظرفیت صندوق بیمه کشاورزی نهایت بهره برداری را انجام دهیم.

✅ علی قنبری، مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزی استان اردبیل گفت: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بزرگترین ظرفیت کشاورزی ایران است و ما در کنار این مجموعه تولیدی برای پوشش بیمه ای پیشقدم هستیم و تعهدات صندوق بیمه کشاورزی نسبت به بیمه های تجاری از امتیازات فوق العاده زیادی برخوردار می باشد.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان