⭕️ دیدار مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان

⏪ مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت با بیان اینکه جلسات تعاملی که با مبادی مقصد تاکنون برگزار شده است، نتایج مطلوبی داشته است؛ اظهار داشت: دشت مغان یکی از دشت های حاصلخیز کشور بوده و از نقاط معدود جهان می باشد که دارای اراضی کلاسیک است. تاسیس شرکت کشت و صنعت مغان در دهه پنجاه بوده و در حال حاضر دارای 24 هزار هکتار اراضی ناخالص می باشد که 20 هزار هکتار آن خالص است.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: ایجاد ثبات و آرامش، پرداخت بموقع حقوق ها، تخصیص حق جذب 20 درصدی به پرسنل و پرداخت کمک هزینه های نقدی و غیرنقدی معیشتی در مناسبت های مختلف تاثیر خود را در روحیه کارکنان نشان داده و علیرغم خشکسالی با تامین بموقع نهاده ها و مدیریت مصرف آنها افزایش راندمان قابل توجهی را در تولید محصولات زراعی، افزایش تعداد دام ها، تولید شیر و محصولات لبنی شاهد بوده ایم.

✅ محسن زاده چنین بیان کرد: ما با استفاده از محل منابع داخلی شرکت حدود 65 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام داده ایم و در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان طرح سرمایه گذاری 23 هزار میلیارد تومانی برای توسعه قسمت های مختلف را ارائه نمودیم که امیدواریم با بهره گیری از ایده های نوین، استفاده از عوامل سرعت دهنده بخش کشاورزی، کارهای علمی- تحقیقاتی توسعه ای در قالب شرکت های دانش بنیان و دپارتمان مهارت افزایی کشاورزی کارهای توسعه ای را در این بنگاه تولیدی انجام داده و بتوانیم شرکت را مجدداً به روزهای اوج خویش برسانیم.

✅ وی همکاری های شرکت کشت و صنعت مغان و سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران را سرآغاز خوب و بابرکت برای شرکت توصیف نموده و تاکید کرد: برای پیشبرد هر چه بهتر امور باید تیم و کارگروهی جهت تسریع و گسترش همکاری ها ایجاد گردد.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اظهار داشت: کشت و صنعت مغان کلکسیونی از محصولات متنوع را داراست و در تلاش هستیم، الگوی کشاورزی نوین در کشور باشیم. زنجیره از نهاده ها تا سفره و صادرات ایده درستی است امّا الزامات، تکنولوژی و ساختار آن را باید ایجاد کرد.

✅ رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: پایتخت یکی از بازارهای هدف ما بوده و همکاری های شرکت کشت و صنعت مغان بعنوان یکی از بنگاه های موفق کشور در زمینه تامین امنیت غذایی با سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نقش بسزایی در تنظیم بازار و برداشتن باری از دوش دولتمردان در مقطع زمانی جراحی اقتصادی خواهد داشت.

✅ وی افزود: ما قبلاً جلسه ای در سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و سپس جلسه ای با شهردار تهران در خصوص همکاری های متقابل داشتیم که امیدواریم هماهنگی نهادها خصوصاً مگا مدیریت هایی مثل شهرداری تهران، کشت و صنعت آستان قدس رضوی، هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد تعاون و سازمان اقتصادی کوثر با پایش و هم افزایی همدیگر بتوانند آثار منطقه ای، ملی و فراملی داشته باشند.

✅ دکتر ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران چنین بیان کرد: سازمان میادین 30 درصد بازار تهران را داشته و روزانه یک میلیون خرید از آن صورت می گیرد. علاوه بر عرضه 40 درصد کالاهای میوه ای و 32 درصد سبزیجات شهر تهران نقش قابل توجهی در تامین کالاهای اساسی داشته و مرغ با 14 درصد، تخم مرغ با 9 درصد و حبوبات با 17 درصد زیر قیمت مصوب به مردم عرضه می گردد.

✅ وی اظهار داشت: با تغییراتی که در سازمان میادین انجام دادیم، دیدگاه زنجیره تامین در سازمان جایگزین گردید. هوشمندسازی فرآیند زنجیره تامین در حوزه کاری ما بوده و بهره وری را بالا می برد و در طی 6 ماه دوم سال فروش مجازی را شروع خواهیم کرد و در بازه زمانی یکسال الی 18 ماه آینده به بزرگترین مجموعه عرضه اَپ محصولات کشاورزی و غذایی تبدیل خواهیم شد.

✅ رئیس سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تصریح نمود: برای اجرایی کردن برنامه ها باید به سراغ کشت و صنعت ها خصوصاً شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان برویم. ما برای تامین پروتئین و گوشت مورد نیاز شهر تهران، استان تهران و سپس کشور با استفاده از ظرفیت های بزرگترین مجتمع دامپروری کشور برنامه ریزی کرده ایم. با فضای خوبی که در شرکت کشت و صنعت مغان وجود دارد، این امر تعالی بخش کشاورزی و موجب رفاه مردم خواهد بود.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان