⏪ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در جمع دانش آموزان بازدیدکننده مدرسه مفید شهرستان پارساباد مغان از کارخانه لبنیات شرکت حضور یافته و ضمن دیدار با آنان به سخنرانی در جمع آنان پرداخت.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت دانش آموزان را آینده سازان کشور دانسته و اظهار داشت: چرخ های اقتصادی ایران اسلامی در آینده بدستان توانمند دانش آموزان امروز اداره گردیده و معلمان، مهندسان، پزشکان، کارگران و کارمندان آینده کشور از میان آنان خواهد بود. وی با بیان این نکته که مدیریت های امروزه اعتباری و موقتی بوده و جهت ایجاد بستر لازم برای تربیت نسلی مولد و خدمتگزار به میهن اسلامی می باشد، افزود: کودکان و خردسالان امروز بی شک جوانان برومند و رشید آینده گردیده و هر کدام بنا به توانایی ها و پتانسیل های خویش عهده دار امور در گوشه ای از مملکت و جهان خواهند بود.

✅ لازم بذکر است که در این بازدید قرار بر این شد دانش آموزان نقطه نظرات خویش را در خصوص شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در قالب نقاشی و انشاء مکتوب نمایند. به شش نفر از برگزیدگان مسابقه جایزه ای به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان