⏪ آقایان حیدری جوار، ملازاده، مهندس زارعی و قاسمی مدیران عالی موسسه ملی اجتماعی فرهنگی شاخص ضمن بازدید از بخشهای مختلف شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از قبیل مجتمع دامپروری، کارخانه لبنیات و باغات این شرکت، با روند تولید محصولات مربوطه در این واحدها آشنا شدند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن خوشامدگویی و ابراز امیدواری جهت همکاری های لازم با مسؤولین موسسه شاخص در حوزه های زراعی، دامی و باغی گفت: در یک و نیم سال گذشته که این شرکت را تحویل گرفته ایم، با همت و حرکت جهادی در حوزه های مختلف بصورت شبانه روزی تلاش کرده ایم و به حول و قوه الهی تا به امروز مشکل خاصی پیش نیامده و در روند کارها نیز کوتاهی نشده است.

✅ وی گفت : در حوزه زراعت، افزایش راندمان تولیدات زراعی امسال برنامه ریزی و قابلیت اجرایی پیدا کرده است که امیدوارم با همکاری تنگاتنگ در حوزه زراعی بصورت جهادی تلاش مضاعفی را در بهتر کردن کارها در زراعت و سمپاشی های هوایی بصورت رباتیک در جهت کاهش آسیب در مزارع شرکت داشته باشیم.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیأت مدیره شرکت نیز ضمن ابراز خرسندی در جهت همکاری با مسؤولین موسسه شاخص و جهادی کردن برنامه های شرکت گفت: امیدوارم این همکاری روز به روز بیشتر شود. تجربیات گذشته این شرکت، نشان داده است که در زمینه های ایجاد عدالت و توسعه پایدار توانسته موفقیت در زمینه تولید را نشان دهد. در همین راستا می توانیم با همکارهای لازم در حوزه سمپاشی هوایی بصورت رباتیک و هلی کوپترهای تولید شده با دستان توانمند کارشناسان با تجربه بسیج در امر سمپاشی مزارع تعاملات سازنده ای داشته باشیم.

✅ علی ملازاده، مدیر عامل موسسه شاخص نیز با بیان اینکه شرکت مغان نسبت به سالهای گذشته از روند رو به رشد خوبی در حوزهای مختلف تولیدی و کشت محصولات زراعی برخوردار بوده و عملکرد بهتری را نشان داده است، گفت : همکاری های تنگاتنگ و جهادی با موسسه شاخص در بحث زراعت و نحوه سمپاشی هوایی به کاهش آسیب در مزارع کمک نموده و در ارتقای عملکرد و افزایش راندمان تولیدات زراعی موثر است. این روند جهت ایجاد همکاری بیشتری برای افزایش تولیدات و معرفی محصولات مختلف شرکت تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.

✅ مسؤولین موسسه در ادامه از مجتمع های باغات میوه ، مجتمع دامپروری و کارخانه لبنیات شرکت بازدید و با روند تولیدات و کارهای انجام شده این واحدها آشنا شدند. آنان ضمن ابراز خرسندی و اظهار علاقه در زمینه های تولیدات دامی، باغی و زراعی خواستار همکارهای لازم در این حوزه ها نیز شدند.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان