⏪ اسداله محسن زاده، مدیرعامل؛ قاسم محمدی، رئیس و حسن نظیفی، عضو هیئت مدیره و معاون کشاورزی و دامپروری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با امام جمعه شهرستان اصلاندوز دیدار کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن عرض تبریک انتصاب حجت الاسلام محمد جعفرزاده بعنوان امام جمعه شهرستان اصلاندوز اظهار داشت: مجموعه مدیران شرکت ترکیبی از بومیان منطقه در سکان اداره این بنگاه اقتصادی- تولیدی هستند و انتصاب حضرتعالی بعنوان نیروی انقلابی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی در این سمت فرصت مغتنمی برای خدمت به اسلام و مردم در این شهرستان مرزی می باشد. شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان نیز بعنوان قطب اقتصادی منطقه مغان و استان اردبیل تاثیر شگرفی در اشتغال مردم شهرستان های منطقه داشته و بخشی از پرسنل این بنگاه اقتصادی از مردم شهرستان اصلاندوز هستند.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با بیان اینکه باعث افتخار است که فرزندان مغان در امورات مختلف حضور دارند، گفت: نیروهای انقلابی علی الخصوص روحانیون رکن و اساس بوده و برای ما محترم و الگو هستند. وی افزود: پرهیزگاری و رافت از شاخصه های رفتاری مومنین است و آموزه های ما از دین مبین اسلام مرهون جهاد معرفتی روحانیون است.

✅ حجت الاسلام محمد جعفرزاده، امام جمعه شهرستان اصلاندوز چنین بیان کرد: مسئولین خدمتگزاران جامعه بوده و وظیفه بزرگی بر گردن دارند که انجام وظایف محوله به نحو احسن در تحکیم هر چه بیشتر علقه به نظام تاثیر شگرفی دارد. وی با بیان اینکه همه ما تعصب خاصی به منطقه مغان داریم، افزود: بنده از ابتدای آغاز خدمتم در این شهرستان نسبت به تجهیز مراکز درمانی دغدغه خاطر خاصی داشتم و رفع اینگونه مشکلات را صالحات باقیات می دانم.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان