⏪ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از آغاز کاشت محصول گوجه فرنگی در سطح حدود 180 هکتار از اراضی مجتمع زراعت این بنگاه اقتصادی در سالجاری خبر داد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: در راستای تامین خوراک کارخانه رب گوجه فرنگی شرکت و با هدف اشتغالزایی در سال «تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین» کاشت گوجه فرنگی در سطح حدود 180 هکتار از اراضی آغاز گردید که حدود 80 هکتار از آن بصورت مشارکتی و حدود 100 هکتار نیز توسط خود شرکت کشت خواهد شد. عملیات کاشت این محصول بصورت مکانیزه و با استفاده از دستگاه های مدرن نشاءکار صورت گرفته و پیش بینی می گردد، بیش از 6 هزار تن گوجه فرنگی در سال زراعی جاری از مزارع مشارکتی و خود شرکت برداشت و تحویل کارخانه رب این شرکت شود.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مناسب ترین دلیل کشت گوجه فرنگی در مغان را ویژگی های فیزیکی- شیمیائی خاک و شرایط آب و هوایی مناسب این محصول در منطقه توصیف نمود و افزود: تولید و تامین صد در صد نشاءهای مورد نیاز با استفاده از بذور خارجی باکیفیت و صنعتی دارای درجه بریکس بالا در مجموعه گلخانه شرکت انجام گرفته و نسبت به تولید 4 میلیون نشاء در گلخانه شرکت اقدام شده است.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان