⏪ مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و برخی مدیران امورات شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارساباد مغان دیدار نوروزی انجام داده و انتصاب سرهنگ علی پیرجاهد بعنوان فرمانده سپاه شهرستان پارساباد مغان را به وی تبریک گفتند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت اظهار داشت: سرهنگ پیرجاهد از نیروهای مومن، معتقد، ارزشمدار و انقلابی بوده و از قدیم الایام با فعالیت های ایشان آشنایی نزدیک داریم. جناب سرهنگ پیرجاهد مایه افتخار استان بوده و دارای تجربیات فراوانی در حوزه کاری می باشد و ما نیز جهت بازدید و آشنایی بیشتر با شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از ایشان دعوت بعمل می آوریم.

✅ وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امین کشور بوده و خدمات آن در طول تاریخ تاسیس در زمینه های مختلف امنیتی، نظامی و اقتصادی برای کشور مبرهن و آشکار است. ما نیز جهت همکاری با این نهاد انقلابی در تمامی زمینه ها اعلام آمادگی می کنیم.

✅ سرهنگ پیرجاهد، فرمانده سپاه شهرستان پارساباد مغان ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گفت: مسیر ولایت قطب نمای فعالیت های ماست و در طول 43 سال گذشته نظام جمهوری اسلامی با هدایتگری ولی فقیه ثابت نموده است که در حوزه های مختلف علمی، پزشکی، سیاسی و دفاعی حرف های زیادی برای گفتن دارد. جالب است که دشمنان نیز به قدرت سیاسی و دفاعی انقلاب اسلامی ایران اعتراف دارند و این امر به برکت خون پاک شهدا و مجاهدت های جوانان است.

✅ فرمانده سپاه شهرستان پارساباد چنین بیان کرد: انگیزه درونی ما برای خدمت به انقلاب در راستای حفاظت از ارکان آن بوده و الهی است و هر ارگان و شرکتی که فعالیت های خوبی برای کشور انجام داده باشد، برای ما قابل احترام می باشد. در طول دوران اندک حضورم در منطقه متوجه شده ام که مردم از مسئولین عدالت، شفافیت و اشتغالزایی را مطالبه می کنند که البته حق با مردم بوده و هدف ما نیز حمایت از مطالبه گری مردم می باشد.

✅ وی در پایان افزود: ماموریت امروز ما سخت تر و پیچیده تر از دوران دفاع مقدس است و با حساس مسئولیت و حرکت بسیجی و جهادی امیدواریم در جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» دست در دست هم و در کنار هم اقدامات عملی و اجرایی آغاز و برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی وارد فاز عملیاتی بشویم.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان