❇️ بازرس کل استان اردبیل و هیئت همراه از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بازدید کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، نورمحمد کاظمی الموتی در این بازدید که از واحد های مسکونی پارسوئد شهرک ، مجتمع زراعت، دامپروری، کارخانه لبنیات صورت گرفت در جریان کار، فعالیت ها و مشکلات این بنگاه عظیم اقتصادی و کشاورزی قرار گرفت.

✅ وی در این بازدید گفت: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان سهم بزرگی در اقتصاد کشور و استان دارد و لازم است برای توسعه و پیشرفت و افزایش راندمان تولید تلاش همت مضاعفی انجام گیرد.

✅وی با تاکید بر ضرورت و اقدام اساسی مبنی بر حل مشکلات موجود در واحدهای مسکونی پارسوئد ، دامپروری و برخی بخش های دیگر شرکت ، با بیان اینکه شعار جدید امسال که نشان از اهمیت اشتغال و تولید مبتنی بر دانش بنیان دارد ، از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان نقشه راه تولید و اشتغال کشور در سال جاری هدف گذاری شده است، افزود: این سازمان به عنوان یک نهاد نظارتی آمادگی لازم را برای تحقق فرمایشات مقام عظمای ولایت و شعار سال (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) در این شرکت را دارد.

✅ مدیر عامل شرکت کشت و صنعت مغان نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های 15ماهه شرکت بعد از بازگشت به دولت و استقرار هیئت مدیره جدید، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارشناسان و کارگران زحمتکش و تامین به موقع نهاده ها دامی و زراعی، راندمان تولید در تمام بخش های شرکت، رشدچشمگیری داشته است.

✅ اسدالله محسن زاده افزود: حدود 15ماه از بازگشت این بنگاه اقتصادی به دامان دولت
می گذرد و در این مدت در سایه همدلی و فعالیت مدیریت و مجموعه پرسنل شرکت، این بنگاه اقتصادی در بهترین وضعیت مالی روند پیشرفت خود را سپری کرده و آرامش و ثبات در آن حاکم است. همچنین در شاخص تولید محصولات، شاخص مثبت بوده و برای اولین بار شرکت بدهی معوقه ندارد.
✅وی گفت: علاوه بر پرداخت به موقع حق و حقوق پرسنل شرکت، در کنار آن بسته های معیشتی و کمک های رفاهی در مناسبت های مختلف بین این عزیزان توزیع شده است.
وی با اشاره به برنامه ریزی های تدوین شده، پیش بینی کرد : در سال جاری از حیث راندمان تولید و بهره وری، این بنگاه اقتصادی و تولیدی و کشاورزی انشالله به حول قوه الهی رشد خوبی داشته باشد.
✅ گفتنی است، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان نیز در این بازدید حضور داشتند.

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان