⏪ اسداله محسن زاده، مدیرعامل و حسن نظیفی، عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به همراه خانواده تحویل سال نو را با حضور در جمع پرسنل کارخانه لبنیات آغاز کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت در مراسم تحویل سال 1401 شمسی سال جدید را به نمایندگی از هیئت مدیره به کارکنان این بنگاه اقتصادی تبریک گفته و اظهار داشت: آغاز سال 1401 آغاز ورود به قرن جدید شمسی بوده و امیدوارم امسال سالی همراه با موفقیت برای کل پرسنل شاغل در شرکت کشت و صنعت مغان باشد. سال گذشته تحویل سال 1400 را با حضور در جمع کارکنان مجتمع دامپروری آغاز کردیم و امسال نیز بر خود وظیفه دانستیم، برای تقدیر از زحمات پرسنل کارخانه لبنیات به نمایندگی از کل کارکنان شرکت در این جمع صمیمی حضور بیابیم.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان افزود: تولیدات کارخانه لبنیات خروجی زحمات پرسنل شرکت می باشد و قبل از آن نیز شیر تولید شده حاصل دسترنج کارکنان دامپروری می باشد. زحماتی که همکاران ارجمند ما در بخش های مختلف زراعی متقبل می شوند، به تامین غذای اصلی دام ها کمک می کند. بنابراین می شود گفت که این بنگاه اقتصادی یک زنجیره کامل تولیدی بوده و از زراعت تا صنعت را شامل می شود.

✅ وی چنین بیان کرد: ما در ابتدای استقرار در مدیریت با خود عهد بستیم که زیاد تلاش نموده و عمل کنیم. خوشبختانه با تلاش مجموعه کارگران، کارشناسان و مدیران سال خوبی از نظر افزایش راندمان تولید بود و به منظور جبران بخشی از زحمات پرسنل 20 درصد حق جذب به همگی آنان تعلق گرفته و بسته های رفاهی و معیشتی نقدی و غیرنقدی به مناسبت های مختلف اعطا گردید که این امر در سال جدید تداوم خواهد یافت.

✅ محسن زاده در پایان گفت: سال 1401 افزایش خوبی در خصوص حقوق ها اتفاق افتاد و ما از تصویب افزایش حقوق ها بسیار مسرور و خوشحالیم. سال گذشته در ابتدای آغاز بکار مدیریت فعلی نگران پرداخت حقوق اسفند ماه بودیم ولی امسال حقوق فروردین ماه پرسنل نیز از هم اکنون آماده است.

✅ کیومرث خانمحمدیان، مدیر کارخانه لبنیات پیش از سخنرانی مدیرعامل شرکت ضمن عرض خیر مقدم گویی سال جدید را به پرسنل این بنگاه اقتصادی تبریک گفت. لازم به ذکر است پخش سرود ملی، پخش دعای تحویل سال، دکلمه چند قطعه شعر، بریدن کیک تحویل سال نو و اجرای زنده موسیقی از بخش های مختلف این برنامه بود. در پایان به پاس قدردانی از زحمات پرسنل هدیه ای بعنوان عیدی به هر یک از پرسنل کارخانه لبنیات اهدا شد.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان