⏪ با حضور حسن نظیفی، عضو هیئت مدیره و معاون کشاورزی و دامپروری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن تقدیر از زحمات سیامک شریفی، مدیر سابق کارخانه قند مغان با حکم اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت میرمحمد یوسفی بعنوان سرپرست این واحد صنعتی معارفه گردید.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان حسن نظیفی، عضو هیئت مدیره و معاون کشاورزی و دامپروری شرکت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با بیان اینکه امر تولید مهم و حیاتی است، اظهار داشت: روندی که برای بهبود کارخانه قند وجود داشت، تابع شرایط خاصی بود. این کارخانه یکی از بزرگترین کارخانجات قند کشور و حتی خاورمیانه است. در این بنگاه اقتصادی سطح کشت ثابتی برای چغندر قند نداشته ایم و علاوه بر شرکت مغان از ظرفیت بخش خصوصی برای کاشت چغندر قند استفاده می شود.

✅ عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان چنین بیان کرد: برای بالا بردن راندمان و عیار چغندر برنامه ریزی شده است. حیات کارخانه قند وابسته به چغندر قند بوده و اقدامات لازم جهت دو بار فعالیت در سال صورت گرفته است. برای افزایش سطح زیر کشت چغندر جلسات و نشست های فنی صورت گرفته و دفتر چغندرکاری با شرایط جدید فعال خواهد شد و تولی گری چغندر قند توسط این دفتر صورت خواهد گرفت.

✅ معاون کشاورزی و دامپروری شرکت افزود: اخیراً سفری به کشور صربستان جهت بهره برداری از توان شرکت های کشور مزبور برای اصلاح بذر چغندر صورت گرفت و انشاالله با برنامه ریزی های انجام شده با توسعه کشت چغندر قند می توانیم در جهت پر کردن خلاهای عملکرد کارخانه قند اقدامات عملی و اساسی برداریم.

✅ میرمحمد یوسفی، مدیر جدید کارخانه قند مغان گفت: برای افزایش راندمان کارخانه قند مغان هماهنگی با بخش های فنی و کشاورزی و سایر اموراتی که مرتبط با این واحد صنعتی هستند، از ضروریات بوده و انتظار این است که این تعامل صورت گیرد.

✅ لازم به ذکر است که سیامک شریفی بیش از 30 سال کار و فعالیت در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به افتخار بازنشستگی نایل شده است.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان