⏪ آیین اجرای بوستان شهدای استان اردبیل و شهرستان پارساباد در شهرک شهید آیت الله غفاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت، فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان پارساباد، معاون شهردار پارساباد و بخشدار اسلام آباد برگزار شد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن عرض تبریک ولادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار، حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز و حضرت امام زین العابدین (ع) اظهار داشت: اجرای بوستان شهدا به یاد 3 هزار و 400 شهید استان اردبیل با مشارکت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، بسیج سازندگی سپاه پارساباد و اداره منابع طبیعی شهرستان پارساباد به مناسبت روز درختکاری انجام گرفته و بنده بر خود واجب می دانم ضمن تبریک روز درختکاری از زحمت‌کشان و بانیان این کار خیر تقدیر و تشکر نمایم.

✅ وی افزود: این پروژه در حدود 2 هکتار از اراضی شهرک شهید آیت الله غفاری اجرا شده و با کاشت 32 هزار اصله نهال انواع درختان جنگلی و تزئینی در آن کاشته خواهد شد. ما سعی می کنیم در کنار تولید به طبیعت و محیط زیست بهای لازم داده شده و با کاشت هر نهال جدید گامی هر چند اندک در سرسبزی هر چه بیشتر محیط کاری و زندگی خویش برداریم.

✅ ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان پارساباد گفت: ایجاد این بوستان و بوستان هایی نظیر آن اقدامی خیر بوده و امیدوارم این امر به ترویج بیش از پیش فرهنگ درختکاری در جامعه کمک نماید و متولیان حمایت از طبیعت، ایجاد پارک ها و فضاهای سبز هم برای آیندگان و هم برای تنفس طبیعت و زندگی کمک شایانی دارند و از تلاش های وافر این عزیزان کمال تشکر را داریم.

✅ لازم به ذکر است، در پایان مراسم عملیات اجرایی این پروژه با غرس نهال توسط هر یک از مسئولین حاضر آغاز گردید.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان