⏪ مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به مناسبت ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار با سرهنگ حسن نوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارساباد دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن عرض تبریک ولادت باسعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز همچنین حضرت امام زین العابدین (ع) به کلیه پرسنل جانباز و پاسدار جان برکف اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مرهون رشادت ها و ایثارگری های پاسداران و جانبازان در جای- جای کشور بوده و این عزیزان با حضور خویش در جبهه های جنگ حق علیه باطل و پس از آن در سایر عرصه ها نهایت کوشش خویش را برای حفظ و صیانت از این نظام مقدس بکار بسته اند و در این ایام مقدس بر خود واجب دانستیم، بعنوان بسیجی جهت ادای تکلیف شرعی و اجتماعی خدمت خادمان عرصه صیانت از آرمان های ولایت برسیم.

✅ وی افزود: ما به فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» اعتقاد راسخ داریم و بسیج و سپاه را مثل خانواده خود می دانیم و بر همین اساس تعامل نزدیکی با سپاه داشته و داریم و این را افتخار خود دانسته و در عرصه خدمت به نظام، انقلاب و ولایت از خداوند متعال آرزوی توفیقات روزافزون همراه با طول عمر باعزت برای شما و خانواده محترم تان داریم.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن عرض تبریک این ایام مقدس و با توصیف سپاه بعنوان دو بال انقلاب چنین بیان کرد: سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه دهنده نهضت عاشورا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و افتخار کشور و مردم ولایی هستند. وی تولید را پیش شرط استقلال اقتصادی کشور توصیف نموده و گفت: امنیت و اقتدار غذایی نسبت به امنیت اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار بوده و امیدواریم با روحیه جهادی و بسیجی برای رضای خدا در کنار هم جهت حفاظت از کیان مملکت همکاری های سازنده برای اعتلای نام باشکوه ایران در جهان داشته باشیم. وقتی سردار سلیمانی خود را سرباز نظام خطاب می کند، حجت بر همگان تمام است.

✅ سرهنگ حسن نوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارساباد ضمن عرض تبریک ولادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت امام زین العابدین (ع) به همه پاسداران، بسیجیان و جانبازان اظهار کرد: مدیریت شرکت در عرصه تولید زحمات فراوانی را متقبل شده و جا دارد به سبب حرکت انقلابی و جهادی در شغل تان از شما عزیزان تقدیر و تشکر نمایم. در نگاه کلّی همه ما پاسدار نظام و کشور بوده و خدمت بی منت بعنوان یکی از آرمان های نظام از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

✅ وی افزود: افتخار ما این است که حافظ ارزش های اسلام و انقلاب بوده و این لباس سبز مایه مباهات برای خدمت ماست و تلاش در این راستا را وظیفه خود می دانیم و برای فداکاری در این خصوص هیچ منتی نیست. پیروزی در جنگ هشت ساله ای که با کل کشورهای غربی بود، با تدابیر امام خمینی (ره) و جانفشانی مردم و بسیجیان به ثمر رسید و الحمدلله با حضور چشمگیر آحاد دوستداران نظام در عرصه های مختلف نظامی و اقتصادی پیشرفت های چشمگیری داشته ایم. در جنگ امروز که جنگ اقتصادی و فرهنگی است، با تدابیر داهیانه مقام عظمای ولایت و اتحاد ملت ایستادگی سرافرازانه ای داشته و به یاری خداوند منان پیروزی از آن مومنان است.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان