✅ شرکت کشت و صنعت در روزهای اخیر، تولید افزون بر 229تن شیر خام را به ثبت رساند که رکوردی جدید در آمار استحصال روزانه شیر از بدو تاسیس این بنگاه اقتصادی و کشاورزی تا کنون محسوب می شود.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مدیرعامل شرکت مغان در اولین نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای جهادی کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: از بدو تاسیس و راه اندازی شرکت برای اولین بار با مدیریت جهادی و تلاش شبانه‌روزی پرسنل مجتمع دامپروری، موفق شدیم تولید شیر را به بیش از ۲۲۹ تن در روز برسانیم که تولید این مقدار شیر خام افتخار بزرگی است.

✅ مهندس اسدالله محسن زاده افزود: این کار و افتخار بزرگ در سایه همت مضاعف و جهادی مجموعه همکاران به خصوص پرسنل شاغل در مجتمع دامپروری و با تامین به موقع نهاده های دامی و تامین آسایش گله حاصل شده است.

✅د وی با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های بالای شرکت مغان در بحث تولید شیر و فراورده های لبنی، ادامه داد: به حول قوه الهی و با تلاش و کوشش شبانه روزی همکاران شاهد روند افزایش تولید شیر در این بنگاه عظیم اقتصادی کشور خواهیم بود.

✅ وی در ادامه با بیان اینکه شرکت مغان ظرفیت های منحصر به فردی در زمینه تولید گوشت قرمز دارد افزود: برای تامین امنیت غذایی به خصوص در حوزه تولید گوشت، برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است .

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان