⏮ جلسه کمیته برنامه ریزی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با حضور اسداله محسن زاده، مدیرعامل؛ حسن نظیفی، عضو هیئت مدیره و معاون کشاورزی، دامپروری و صنعتی و مدیران امورات عضو کمیته برنامه ریزی در محل سالن کنفرانس شهرک آیت الله غفاری برگزار شد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: در سال زراعی جاری در تمام مراحل کاشت و داشت خیلی خوب عمل شده است و تا الان هم سطح سبز خوبی داریم و برای کشت بهاره در مرحله آماده سازی هستیم و خوشبختانه تامین تمامی نهاده ها بموقع انجام گرفته است. وی با بیان اینکه زراعت در حکم دایه بوده و باید اهمیت بیشتری به آن داده شود، افزود: از همین حالا باید تمهیدات لازم را در خصوص آب و نهاده ها داشته باشیم و با برنامه مدون کارها را در جهت تقویت و افزایش راندمان تولید پیش ببریم.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان چنین بیان کرد: زراعت برای عدم واگذاری زمین بعنوان اجاره و مشارکتی برای چغندرکاری در طی سه سال آتی برنامه ریزی نماید و باید بتوانیم با استقلال کامل کارها را به سرانجام برسانیم.

✅ محسن زاده چنین گفت: جهت تقویت بیش از پیش داشته های سخت افزاری نهایت تلاش خویش را جهت ارتقای ضریب مکانیزاسیون شرکت بکار بسته ایم. خرید ادوات و ماشین آلات مختلف در هیئت مدیره مصوب شده و برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام گردیده است.

✅ وی اولویت اول شرکت را حمایت از پرسنل توصیف کرده و چنین بیان کرد: در سند اولیه ایجاد این بنگاه تولیدی هدف از راه اندازی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بیش از ۸۰ درصد دامپروری بوده است. ما نیز پروژه های عمرانی بزرگترین مجتمع دامپروری ایران را در اولویت کاری قرار داده و احداث جایگاه خشک گاوها را با سرعت ادامه خواهیم داد و تا خرداد سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۰ جایگاه خشک ایجاد خواهد شد.

✅ لازم بذکر است، در این جلسه مدیران زراعت، باغات، دامپروری، مالی و بازرگانی به ارائه گزارش پرداخته و مسائل مربوط به آن حوزه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات و راهکارهای لازم توسط مدیرعامل شرکت برای حل مشکلات صادر گردید.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان