⏪ در راستای استقرار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در کل ادارات، شرکت ها و نهادها جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ، معاون اجتماعی نیروی مقاومت بسیج ناحیه شهرستان پارساباد و نماینده فرمانداری شهرستان پارساباد در محل سالن کنفرانس شهرک شهید آیت الله غفاری در دهه مبارک فجر برگزار شد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: این بنگاه اقتصادی بعنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های کشور و خاورمیانه به فعالیت خویش در حوزه های کشاورزی، دامپروری، باغات و صنایع ادامه می دهد و در امور مربوط به مذهب اصول دین و فروع دین از موارد قابل احترام و اساسی در انقلاب اسلامی است که یکی از ثمرات انقلاب در کشور شیعه ایران توجه به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

✅ وی افزود: در مسائل فرهنگی برخی کم کاری هایی را در گذشته شاهد بودیم که با مشاوره و مساعدت امام جمعه محترم شهرستان پارساباد این امر در حال انجام است و امروز شاهد اولین جلسه این ستاد جهت پیشبرد کارها هستیم که طبق برنامه تدوینی پیش خواهیم رفت و بر اساس پروتکل ها و با ارشادات امام جمعه فاضل و فرزانه شهرستان پارساباد به سرانجام خواهد رسید و ما نیز بعنوان سرباز کوچک نظام و بسیجی در عملیاتی شدن این موارد پیش خواهیم رفت.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: ما برای همکاری با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اعلام آمادگی کرده و در چارچوب قانون در خدمت این ستاد می باشیم و از پیگیری مسئولان ذیربط تقدیر و تشکر می کنیم. تمامی توصیه های مسئولین بویژه روحانیت و امامان جمعه برای ما مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.

✅ حسین شیرگیر، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پارساباد ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شرکت بابت پیشقدم شدن جهت تشکیل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در این بنگاه اقتصادی چنین بیان کرد: در خصوص امر به معروف و نهی از منکر کلمه احیا را مقام معظم رهبری برای آن افزوده است که جایگاه نظارتی دارد. تمام شرکت های دولتی، خصوصی و خصولتی و تمام ادارات در عملیاتی کردن آن وظیفه داشته و شرکت کشت و صنعت مغان نیز از این امر مستثنی نیست.

✅ وی افزود: این انقلاب با راهبری بنیانگذار آن یعنی حضرت امام (ره)، خیزش مردم، جانفشانی های شهدا و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت استمرار یافته است.

✅ سرهنگ ابراهیم فکوری مقدم، معاون اجتماعی نیروی مقاومت بسیج ناحیه شهرستان پارساباد گفت: از زحمات هیئت مدیره بویژه مدیرعامل بسیجی که علاقمندی شدیدی به مسائل فرهنگی داشته تقدیر و تشکر نموده و پیشقدم شدن این بنگاه اقتصادی در این امر مایه خوشحالی مجموعه می باشد. معتقدم در صورت عمل نکردن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر با مشکل مواجه خواهیم شد. باید این فریضه را پیش ببریم تا از مشکلات اجتماعی کاسته شود. دولت سیزدهم نیز در این خصوص در سطح کلان دغدغه داشته و دارد و سپاه و بسیج هم در شهرستان در خدمت فعالان این عرصه می باشد.

✅ تقی فیروزمند، نماینده فرمانداری شهرستان پارساباد اظهار نمود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از اوجب واجبات است و اگر جدی گرفته نشود، کل لایه های متعدد جامعه آسیب خواهد دید. در این میان بهتر است که به آسیب های پیچیده ای که در ادارات رخ می دهد، نیز بپردازیم و اِعمال این امر قطعاً مایه برکت خواهد بود و باید تداوم داشته باشد.

✅ طی ابلاغ های جداگانه ای اسداله محسن زاده بعنوان رئیس ستاد، قاسم محمدی بعنوان جانشین و مشاور ستاد و فاضل بازیار بعنوان دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان معرفی شدند.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان