⏪ یادواره 15 شهید والامقام از شهدای کارگری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی در آمفی تئاتر شهرک شهید غفاری شرکت به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: امنیت حاصل شده فعلی در سایه خون شهداست. در حال حاضر که در خصوص جایگاه والای شهدا به این راحتی ها حرف می زنیم، مرهون جانفشانی های شهدا بوده و ما مدیون آنان هستیم. رسیدن به جایگاهی که انسان باکی از مرگ نداشته باشد، جایگاه والایی است و ما هنوز نتوانسته ایم دِین خویش را نسبت به شهدا که بیشترین نقش را در دوران هشت ساله دفاع مقدس داشته اند، ادا کنیم.

✅ وی چنین بیان کرد: شهید مهدی باکری گفته است که پس از جنگ عده ای بی تفاوت شده و برخی نیز به سمت تعلقات مادی سوق پیدا می کنند ولی دسته سومی هستند که بر سر آرمان خویش ایستادگی کرده و دق مرگ می شوند. امیدواریم ما راهروی خوبی برای شهدای گرانقدر ایران عزیزمان باشیم.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اظهار داشت: فلسفه برگزاری این یادواره که در هیئت مدیره شرکت مصوب گردید، این بوده و هست که عهدی دوباره با آرمان های والای شهدا ببندیم و این روح را در شرکت حاکم نمائیم. امیدوارم با نامگذاری محلات و کوچه های شهرک شهید آیت الله غفاری بنام گرانقدر شهدا گامی هر چند کوچک در این راستا برداریم.

✅ رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان چنین بیان نمود: تلاش هایی که در مسیر اقتصاد مقاومتی و مبارزه با تحریم های ناجوانمردانه انجام می گیرد، ادامه راه شهدا و حضرت امام (ره) است. یاد نمودن شهدا و برگزاری یادواره برای شهدای عزیز ایران و اسلام کمتر از شهادت نیست. در منطقه زرخیز مغانِ لاله گون نیز شهدا بر گردن ما حق بسیار بزرگی دارند.

✅ محمدی تصریح کرد: قیام، قعود، منهاج و روش ما ولایی است و اجرای پروژه آبیاری تحت فشار برای 650 هکتار از اراضی و سایر اقدامات توسعه ای در حوزه دامی، باغی و زراعی کوشش در زمینه جامه عمل پوشاندن به اقتصاد مقاومتی است که در سایه زحمات تک تک 3 هزار نفر نیروی ولایت پذیر، نخبه و تلاشگر اجرایی می شود.

✅ ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان پارساباد ضمن تبریک دهه مبارک فجرگفت: امنیت غذایی حتی در کشورهایی که ابرقدرت هستند، از امنیت سیاسی و نظامی اهمیت بیشتری دارد. امنیت غذایی جبهه عظیم دیگری است که می توانیم در جایگاه خودمان با تفکر بسیجی تلاش نمائیم. هریک از طرح هایی که به همت مدیریت شرکت با سرمایه گذاری 72 میلیارد تومان افتتاح می شود، در تراز ملی بوده و جهاد برای تامین امنیت غذایی کشور است. ظرفیت های بزرگی در مجموعه شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان وجود دارد که امیدواریم با تبدیل بالقوه ها به بالفعل ها شاهد ایجاد اشتغال پایدار و بیشتر در منطقه باشیم.

✅ سرهنگ حسن نوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارساباد با تقدیر و تشکر از اقدامات مدیریت شرکت کشت و صنعت مغان در جهت ترویج خط و آرمان والای شهدا اظهار داشت: دهه مبارک فجر، دهه پیروزی خون بر طاغوت و پیروزی دین بر بی دینی است. فاطمی بودن، جهادی بودن و ولایی بودن سه کلید واژه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

✅ وی تصریح نمود: شهدا در طول دوران هشت ساله دفاع مقدس در عرصه های مختلف مخصوصاً عرصه نظامی بهترین جلوه های ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند و ما نیز امیدواریم بتوانیم مسئولیت خویش را به سرانجام برسانیم. چرا که مسئولیت ها وسیله خدمتگزاری بوده و فرصتی برای بهره برداری نیستند. بعد از انقلاب، شاهد خدمات رسانی های گسترده به شهرها و روستاهای دورافتاده و توفیقات روزافزون در عرصه های مختلف علمی و عمرانی هستیم که همگی اینها به برکت خون شهداست.

✅ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارساباد گفت: آتش فتنه ای که هزاران کیلومتر آن طرف تر بر علیه انقلاب ما افروخته شده بود، در سایه مجاهدت های مدافعین حرم در نطفه خفه شد. وحدت و پرهیز از تفرقه خواسته شهدا است. وحدت عامل پیروزی و تفرقه سبب شکست می باشد. همه ما در روز قیامت در مقابل شهدا و در قبال وظایف قانونی خویش در مسئولیت هایی که عهده دار آن هستیم، پاسخگو خواهیم بود.

✅ لازم به ذکر است، در پایان مراسم توسط مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره به یکی از اعضای خانواده هر کدام از 15 شهید کارگری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان لوح سپاسی به رسم یادبود اهدا شد.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان