⏪ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و مدیران عامل شرکت های کشت و صنعت پارس و سپیدرود جلسه ای مشترک با مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی در محل سالن اجلاس شرکت شهرک های کشاورزی برگزار و ضمن بیان آخرین وضعیت فعالیت های انجام یافته در طی سال گذشته به بررسی مسائل و مشکلات پرداختند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت با ارائه گزارش آماری به بررسی شاخص‌های مختلف شرکت پرداخته و از روند رو به رشد این بنگاه اقتصادی در بحث تولید و افزایش درآمد ابراز رضایت کرد و با بیان اهمیت سرمایه گذاری در حوزه آب و خاک از برنامه های توسعه ای شرکت در این حوزه خبر داد.

✅ محسن زاده، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان افزود: علیرغم مشکلات فراوانی که هیئت مدیره در ابتدای استقرار با آن دست به گریبان بود، امسال با برنامه ریزی های مناسب از طریق افزایش راندمان و حجم تولید و با استفاده از منابع داخلی سرمایه گذاری های لازم برای پروژه‌های عمرانی و آب و خاک شرکت انجام شده است که امیدوارم سال آینده حجم این سرمایه گذاری ها رشد خوبی داشته باشد.

✅ در ادامه علیرضا بزرگی، مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی پس از استماع گزارش های آماری شرکت های مغان، پارس و سپیدرود ضمن ارائه رهنمودهای لازم با بیان اهمیت برنامه‌ریزی بر تداوم جلسات هماهنگی شرکت های تابعه شهرک های کشاورزی تاکید کرد.

✅ در پایان جلسه برای برگزاری مشترک نمایشگاه توانمندی های جهادی در تاریخ 18 الی 21 بهمن ماه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در محل مصلای تهران با مشارکت شرکت های مغان، پارس و سپیدرود هماهنگی های لازم انجام شد.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان