⏪ اسداله محسن زاده، مدیرعامل و حسن نظیفی، معاون کشاورزی و دامپروری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن برگزاری جلسه با مدیر امور زراعت، روسای بخش ها و کارشناسان زراعی به بحث و بررسی در مورد مسائل و مشکلات زراعت پرداختند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت وضعیت مزارع را در مقایسه با سال قبل بهتر و مطلوب تر ارزیابی کرده و اظهار داشت: در بررسی مقایسه ای آمار مزارع وضعیت برخی از آنها افتخارآفرین بوده و متاسفانه وضعیت بعضی از مزارع بهینه نیست و باید تمامی بخش ها به اتفاق کارشناسان یک گزارش تحلیلی تهیه کرده تا دلایل تفاوت راندمان و تناژ محصولات بررسی و اصلاح گردد. مردم و مسئولین نیز از کشت و صنعت مغان انتظار دارند، این بررسی و تحلیل صورت بگیرد.

✅ وی ضمن تصریح این نکته که به بازرگانی تاکید کرده ام، نهاده ها در موعد مقرر خریداری و تهیه شود، افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، اراضی زهدار را اصلاح خواهیم کرد و در خصوص کاشت، داشت و برداشت نیز یکی از بخش ها را بعنوان پایلوت انتخاب خواهیم نمود. کار زراعت 24 ساعته بوده و برنامه ریزی های لازم برای خرید ادوات من جمله 5 دستگاه تراکتور انجام گرفته است. همچنین با خرید پمپ های آب نسبت به آبیاری 700 هکتار از اراضی اقدام گردیده و لازم است در تپه ماهورهایی که امکان تامین آب آن وجود دارد، درخت صنوبر کاشته شود.

✅ محسن زاده چنین بیان کرد: ما برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کردیم و برای این کار باید مشکلات زراعت را حل کنیم. حضور کارشناسان و همکاران در نمایشگاه های متعدد جهت بهره برداری از علوم و فنون بروز لازم و ضروری است و برای بازدیدهای داخلی و خارجی برنامه داریم.

✅ در ادامه روسای بخش های زراعی به ارائه گزارش عملکرد از حوزه کاری خویش پرداخته و نیازها و مسائل مرتبط مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برخی دستورات جهت خرید و تهیه لوازم مورد نیاز صادر گردید.

✅ لازم بذکر است با اهدای لوح تقدیر توسط مدیرعامل از روسای بخش ها تجلیل بعمل آمد.

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان