⏪ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با همراهی جمعی از مدیران امورات مختلف و همچنین انجمن اولیا و مربیان مدارس شهرک شهید غفاری از محوطه مختلف مدرسه های این شهرک بازدید بعمل آورده و با مدیران، معلمان و دانش آموزان دیدار کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران و دبیران مدارس شهرک شهید آیت اله غفاری، اظهار داشت: آموزش و پرورش فرزندان جزو مسائل بااهمیت و ارزشمندی است که باید ارج نهاد برای اینکه آموزش زمينه ساز رشد فکري و اخلاقي انسان هاي يک جامعه پويا است و تنها راه کمال انسان به سوي سعادت و خوشبختي می باشد و نقش آن در تربيت نيروهاي متخصص، کارشناسان تمامی حوزه ها دارای اهمیت ویژه ای است.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در جمع مدیران و اعضای انجمن اولیا و مربیان که تقاضای بازدید از مدارس توسط مدیرعامل داشتند، افزود: تمامی نیازها و مشکلات را طی صورتجلسه ای مکتوب نمایید تا در اسرع وقت جهت اجرایی کردن آن، تعمیرات و عملیات عمرانی اقدام کرده و با مدیرکل آموزش و پرورش و نوسازی استان مکاتبه کرده و جهت مشارکت و کارهای زیربنایی اعلام آمادگی نماییم.

✅ محسن زاده بعد از بازدید از محوطه و ساختمان مدارس گفت: عمر مفید این ساختمان ها به اتمام رسیده است و باید به فکر احداث ساختمان جدید استاندارد با امکانات هوشمند و به روز باشیم و در این خصوص زمین جدیدی را مشخص و برای احداث آن برنامه ریزی های لازم را ترتیب دهیم.

✅ رئیس و اعضای انجمن اولیا و مربیان و مدیران مدارس در پایان از قبول دعوت جهت بازدید و همچنین دستور مساعدت های لازم مدیرعامل زحمت کش شرکت کشت و صنعت مغان تقدیر و تشکر نمودند.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان