⏪ با حضور اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و حسن ایمانژاد، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارساباد مغان از یاشار وقار، نفر سوم ناشنوایان جهان در رشته دو و میدانی، بهنام شیری قهرمان آسیا در رشته پرتاب دیسک و سعید اسکندرزاده قهرمان پارا وزنه برداری جهان در محل سالن کنفرانس شهرک شهید آیت الله غفاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تجلیل بعمل آمد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن تبریک به قهرمانان ملی ورزش منطقه اظهار داشت: کسب مدال های قهرمانی در مجامع جهانی در سایه تمرین و ممارست بی وقفه بوده و بلاشک برازنده و زیبنده شما عزیزان می باشد و ما نیز در ادامه راه دعاگو بوده و میزبانی در این بنگاه تولیدی را افتخار بزرگی برای خود می دانیم.

✅ وی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان را الگوی کشاورزی منطقه و کشور ارزیابی کرده و افزود: این بنگاه اقتصادی جهت حمایت از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بخصوص ورزش قهرمانی به نوبه خویش گام های مثبتی برداشته و این را افتخاری برای شرکت می داند. پتانسیل های ورزشی منطقه به مراتب بیشتر از اینها بوده و در یک کلام می توان ادعا کرد که استعداد در مغان موج می زند.

✅ اسداله محسن زاده در پایان گفت: شالوده ساختار منطقه، عشایری بوده و باعث افتخار اینجانب هست که متعلق به این جامعه تولیدگر و استعدادپرور عشایری می باشم.

 


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان