⏪ در جلسه تجلیل از پژوهشگران برتر استان اردبیل که به مناسبت هفته پژوهش در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی با حضور سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل؛ حسن نظیفی، عضو هیئت مدیره شرکت بعنوان نماینده ویژه مدیرعامل شرکت؛ کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل؛ عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی؛ حبیب ابراهیم پور، مدیرکل پارک علم و فناوری استان اردبیل و جمعی از مدیران کل استانی و اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان و کارآفرینان و پژوهشگران و نخبگان برتر استانی برگزار گردید، صیاد سیف زاده، رئیس ایستگاه 1 شیری مجتمع دامپروری شرکت بعنوان پژوهشگر برتر دستگاه های اجرایی استان اردبیل انتخاب گردید.

✅ در این جلسه دکتر نظیفی عضو محترم هیئت مدیره و معاون کشاورزی و دامپروری ضمن تبریک هفته پژوهش به پژوهشگران استان با تشریح وضعیت فعلی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و برنامه مدیریت شرکت برای افزایش راندمان و تولیدات زراعی، باغی، دامی و محصولات لبنی، خواستار کمک دولت برای سرمایه گذاری در این بنگاه اقتصادی جهت اشتغالزایی شد.

✅ دکتر نظیفی در پایان با اشاره به تفاهم نامه راه اندازی پردیس پارک علم و فناوری مابین شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و پارک علم و فناوری استان اردبیل خواستار حضور شرکت های دانش بنیان در شرکت و استفاده از تجربیات علمی و تخصصی آنان شد.

✅ لازم بذکر است در این جشنواره که بنام جشنواره پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل برگزار گردید، صیاد سیف زاده از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بعنوان پژوهشگر برتر دستگاه های اجرایی استان اردبیل در سال ۱۴۰۰ برگزیده شده و مورد تجلیل استاندار قرار گرفت. صیاد سیف زاده دانشجوی ترم آخر دکترای تغذیه دام می باشد.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان