⏪ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بصورت سرزده از اداره رفاه و خدمات عمومی، حفاظت، مخابرات و کتابخانه عمومی شهرک شهید آیت الله غفاری بازدید بعمل آورده و از زحمات همه تلاشگران و بسیجیان شاغل در این اماکن اداری تقدیر و قدردانی نمودند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان اظهار داشت: بسیج و فرهنگ بسیجی از همان اوان انقلاب شکوهمند اسلامی در جای- جای ایران اسلامی ساری و جاری بوده و این قشر ارزشمند نهایت ایثارگری و از جان گذشتگی خویش را در خط مقدم جهاد با دژخیم به منصه ظهور رساند. در بعد از جنگ نیز بسیج برای همیشه در تمام صحنه ها حاضر و ناظر بوده و با تمام توان مدافع حریم ولایت بوده است. این مدرسه عشق نه برای یک روز و یک دهه بلکه برای تمام زمان ها و مکان ها بوده و این عزیزان همه داشته های خویش را برای دفاع از ارزش های والای انقلاب، نظام، امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا در طبق اخلاص به میدان آورده است.

✅ رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در ادامه بازدید به پاس تلاش های فرهنگی کتابخانه عمومی شهرک شهید آیت الله غفاری دو جلد کتاب به کتابخانه شهرک اهدا نموده و چنین بیان کرد: کتاب، دانایی است و نشر فرهنگ کتابخوانی در جامعه به ارتقای دانش عمومی، دانایی محوری و اعتلای فرهنگی کمک شایان توجه نموده و به رشد، توسعه و پیشرفت روزافزون کشور یاری می رساند.

 


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان