⏪ جلسه دوره ای کمیته برنامه ریزی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره در محل سالن کنفرانس شهرک شهید آیت الله غفاری برگزار شد و تمامی مدیران امورات مختلف ضمن ارائه گزارش، مسائل و مشکلات خود را در جلسه فوق مطرح نمودند و تمامی موارد بررسی گردید.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت با بیان اینکه برای حل مسائل باید ریز آن را مورد بحث و بررسی قرار داده و در حل آنها بکوشیم، اظهار داشت: با توجه به اقداماتی خوبی که تاکنون در زراعت انجام شده، می شود گفت که در مرحله داشت به اهداف خویش رسیده ایم و به روسای بخش های زراعی نیز اعلام کرده ایم که نهایت تلاش خویش را برای تولید محصول بکار بندند تا از واکاری اراضی پرهیز شود.

✅ وی چنین بیان کرد: حدود یک ماه است که هیئت بازرسی در شرکت مستقر شده و این فرصت مغتنمی برای شفاف سازی بوده و اعضای محترم هیئت بازرسی در واحدهای مختلف حضور پیدا کرده اند. مدیران و کارکنان بایستی با این اکیپ همکاری کرده و پاسخگو باشند. خوشبختانه تاکنون تمامی درخواست ها بصورت مستند ارائه شده است.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در ادامه گفت: رویکردی که آقای دکتر بزرگی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی ترسیم نمودند، بسیار عالی بود. ایشان متخصص مسلطی هستند که دارای ایده های جالب و ریزبینانه می باشند و در جلسه ای که باهم داشتیم، برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت شرکت را مورد بحث و بررسی قرار دادیم و ایشان نیز تصریح کردند که سرمایه گذاری در این بنگاه تولیدی برای جوان سازی، اصلاح آن و صنایع بسته بندی لازم و ضروریست و ما نیز قول دادیم ظرف یک هفته آینده طرح اولیه شرایط موجود، پیشنهادات و برنامه های خویش را به معاون محترم وزیر جهاد کشاورزی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی ارسال نمائیم.

✅ اسداله محسن زاده با تاکید بر اینکه در حوزه زراعی و باغی باید پیشروتر از بخش خصوصی بوده و الگوی قابل توجهی برای منطقه باشیم، افزود: در طول تاریخ تاسیس شرکت راندمان بنا بدلایلی پایین بوده است که البته در سال گذشته این راندمان بصورت قابل توجهی افزایش پیدا کرد. با این حال ما نباید قانع به وضعیت موجود باشیم. مدیران امورات و روسای بخش ها باید هر چه سریعتر نسبت به تهیه اهداف و گزارش پیش طرح اقدام کنند. ما باید اولویت های تولیدی شرکت را در برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بصورت دقیق و مشخص آماده نمائیم.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان کشاورزی را پرریسک ترین صنعت تولیدی ارزیابی کرد و گفت: نقطه عطف دولت سیزدهم در زمینه کشاورزی سکانداری وزیر محترم جهاد کشاورزی و حضور دکتر بزرگی بعنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی می باشد که این دو عزیز با تمرکز، تسلط و ریزبینی به مسائل احاطه کامل دارند.

✅ وی با بیان اینکه منابع انسانی سرمایه اجتماعی شرکت است که عامل پویایی این بنگاه اقتصادی می باشد، اظهار داشت: اگر شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از شمول شرکت های واگذاری اصل 44 خارج شود و در صورتیکه فقط هزار میلیارد تومان منابع تزریق شود، سیستم روانتری را شاهد خواهیم بود.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان