⏪ حجت الاسلام جابر عزیزی، امام جمعه شهرستان بیله سوار با مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفتگو کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن تقدیر و تشکر از حضور امام جمعه شهرستان بیله سوار در این بنگاه اقتصادی اظهار داشت: در طول ده ماهه گذشته که هیئت مدیره دولتی در شرکت مستقر شده است، الحمدلله بزرگترین بنگاه تولیدی استان اردبیل رو به رشد، توسعه و بالندگی بوده و امیدواریم با مدیریت جهادی، وحدت و وفاق بین اعضای هیئت مدیره و تلاش کارشناسان و کارگران زحمتکش شرکت شاهد تداوم افزایش تولید در این مجموعه باشیم.

✅ وی افزود: با تامین بموقع نهاده های کشاورزی، دامی و باغی امسال در سایه مدیریت، نظارت و کوشش کارشناسان و کارگران افزایش راندمان تولید در گندم، جو، کلزا و چغندر قند داشته ایم و مجتمع دامپروری شرکت نیز بعنوان بزرگترین مجتمع دامپروری کشور با افزایش روزانه تولید شیر خام از 27 کیلوگرم به 33 کیلوگرم در هر راس دام دوشا و همچنین افزایش تعداد گلّه از 17 هزار و 300 راس به 19 هزار و 600 راس رکورد تولید شیر را در طول تاریخ تاسیس مجتمع دامپروری مغان با تولید روزانه بالای 200 تن شیر در روز زده است.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در ادامه چنین بیان کرد: بدنبال افزایش راندمان تولید جهت دلگرمی هر چه بیشتر پرسنل شرکت به هر کدام از آنان 20 درصد حق جذب اعطا شد که در طول تاسیس این بنگاه اقتصادی بی نظیر بوده است. هم اکنون پرداخت حقوق کارکنان بموقع می باشد و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

✅ حجت الاسلام جابر عزیزی، امام جمعه شهرستان بیله سوار بومی بودن و کاربلد بودن مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره را فرصت مناسبی برای پیشبرد امور در شرکت دانسته و اظهار داشت: شرکت کشت و صنعت مغان سرمایه عظیمی برای منطقه بوده و ما نیز به نوبه خویش از رشد و توسعه آن حمایت می کنیم. امید است به این شرکت بعنوان پایلوت کشاورزی نگاه شود و با سرمایه گذاری دوباره به دوران اوج و بالندگی روزافزون خویش بازگردد. وی افزود: اقدامات خوبی توسط مدیریت شرکت انجام یافته و امید است با استمرار بیش از پیش آن شاهد شکوفایی هر چه بیشتر اقتصادی در منطقه باشیم.

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان