⏪ طی مراسمی که در محل اداره مرکزی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با حضور اسداله محسن زاده مدیرعامل شرکت، حجت الاسلام اسدی نمایندگی ولایت فقیه در سپاه پارساباد، سرهنگ اکبر جعفری فرمانده بسیج کارگری شهرستان پارساباد و سرهنگ اسمعیل بخشی برگزار شد؛ فرهاد فولادی بعنوان فرمانده پایگاه امام خمینی (ره) بسیج کارگری شرکت معارفه شد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن عرض تبریک پیشاپیش هفته بسیج اظهار داشت: این شرکت تولیدی در راستای حمایت از برنامه های انقلابی و فرهنگی تاکنون در برنامه های بسیج مشارکت فعال داشته و حمایت قاطعانه خویش را اعلام کرده است. وی افزود: در بحث کرونا مردم فعالیت های بسیج را در مدیریت و کنترل آن به عینه مشاهده کردند که الحق و الانصاف در نوع خود قابل تحسین است و ما نیز بعنوان عضو کوچکی از مدرسه عشق و ایثار بسیج در خدمت آرمان های انقلاب بوده و در پیشبرد برنامه های آن بیش از پیش فعال خواهیم بود.

✅ سرهنگ اکبر جعفری، فرمانده بسیج کارگری شهرستان پارساباد ضمن عرض تبریک پیشاپیش هفته بسیج چنین بیان کرد: مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بعنوان یکی از بازماندگان دفاع مقدس همکاری خوبی با بسیج داشته و در برنامه های کمک مومنانه، مدیریت و کنترل ویروس منحوس کرونا و سایر برنامه های بسیج مشارکت فعال داشته و دارد.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان