⏪ سعید علی حسینی، سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان وزنه برداری کشور و رئیس شورای شهر پارساباد با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: این شرکت علیرغم اینکه یک بنگاه اقتصادی است، با این حال در خصوص مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی احساس مسئولیت نموده و در حد توان خویش از اجرای چنین برنامه هایی حمایت می کند. اخیراً نیز اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشور در شرکت برگزار شد و ما امیدواریم برگزاری این اردوها به ترویج هر چه بیشتر حرکت های ورزشی در منطقه و استان کمک نماید.

✅ در این دیدار که کاظم کریمی، رئیس شورای شهر پارساباد نیز حضور داشت، سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان وزنه برداری کشور ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان چنین بیان کرد: این شرکت همواره مایه امید بوده و بنده به نوبه خود بدلیل حمایت مدیریت این بنگاه تولیدی از جامعه ورزشی نهایت تقدیر و تشکر خود را اعلام می نمایم.

✅ لازم به ذکر است با حمایت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان وزنه برداری کشور در شرکت برگزار خواهد شد.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان