⏪ بر اساس حکم اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان فرهاد نادری بعنوان سرپرست امور پشتیبانی فنی و مکانیزاسیون منصوب شد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان حسن نظیفی، معاون کشاورزی و دامپروری شرکت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر قبلی و با بیان اینکه تغییر و تحول در سطوح مدیریتی یک امر طبیعی است، اظهار داشت: این بنگاه تولیدی در قالب زنجیره ارزش تولیدات کشاورزی طراحی شده است و اهداف تعریف شده در شرکت بر اساس تکنولوژی تزریق شده در شریان آن در حال حرکت به اهداف مد نظر می باشد.

✅ وی افزود: ادوات سبک و سنگین نقش بسزایی در پیشبرد اهداف تولیدی شرکت ایفا کرده و در همین راستا امور فنی پشتیبانی و مکانیزاسیون اهمیت ویژه ای در زمینه بهره مندی بهینه از ماشین آلات دارد. سعی می شود بواسطه تعمیر و نگهداری ضمن حفظ وضع موجود ضریب مکانیزاسیون با خریداری ماشین آلات و دستگاه ها ارتقا یابد.

✅ در پایان مراسم که در محل سالن کنفرانس شهرک شهید آیت الله غفاری برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از زحمات مختار اسدپور، مدیر قبلی تجلیل شد و فرهاد نادری بعنوان سرپرست این امور معارفه گردید. همچنین در حکم دیگری مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مختار اسدپور را بعنوان مدیر امور اقتصادی و دارایی شرکت منصوب کرد.

✅ لازم به ذکر است که فرهاد نادری از مدیران باسابقه بدنه شرکت بوده و به مدت 27 سال در لایه های مختلف شرکت فعالیت داشته است. وی پیش از این معاون مجتمع باغات میوه بود.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان