⏪ به مناسبت انتصاب نادر پورمهدی بعنوان رئیس دادگاه عمومی و حقوقی بخش جعفرآباد مدیرعامل و معاون مالی، اداری و بازرگانی شرکت با وی دیدار کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن عرض تبریک انتصاب رئیس جدید دادگاه عمومی و حقوقی بخش جعفرآباد اظهار داشت: قسمتی از اراضی شرکت در بخش جعفرآباد واقع شده و همانند سایر نقاط از حوزه جعفرآباد نیز در این بنگاه اقتصادی مشغول خدمت هستند. وی سفر عالی ترین مقام اجرایی کشور به استان و شرکت را دارای خیر و برکات فراوان ارزیابی کرده و افزود: ریاست محترم جمهوری خوشبختانه نظر و نگاه ویژه ای به شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان داشته و این دغدغه در زمان ریاست ایشان در قوه قضائیه نیز مشهود بوده است. این امر سرمایه و پشتوانه فوق العاده قوی برای شرکت بوده و امیدواریم در سایه این توجهات شاهد تحول اساسی در شمالی ترین نقطه استان باشیم.

✅ نادر پورمهدی، رئیس دادگاه عمومی و حقوقی بخش جعفرآباد ضمن اظهار اینکه شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از بنگاه های اقتصادی مطرح و استراتژیک در کشور بوده که خاک و حاصلخیزی آن زبانزد است، گفت: در مسئولیت هایی که محول می شود، ما باید احساس وظیفه کرده و بر طبق آن رفتار نمائیم.

✅ لازم به ذکر است نادر پورمهدی اخیرا بعنوان قاضی نمونه کشوری نیز برگزیده شده است.

 

 

 


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان