⏪ مراسم تودیع و تقدیر از وکیل سپه، عضو هیئت مدیره و معاون فنی و صنعتی سابق با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره و مدیران واحدها و امورات مختلف شرکت برگزار شد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری پیش رو اظهار داشت: اخیراً در جلسه مجمع گزارش عملکرد این بنگاه اقتصادی به اعضای هیئت مدیره شرکت شهرک های کشاورزی ارائه گردیده و بودجه پیشنهادی نیز به اعضای مجمع تقدیم شد. وی افزود: برای موفقیت در مجموعه باید برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بر اساس استانداردهای علمی، قابل اجرا و همراه با اعداد و ارقام دقیق داشته باشیم.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن تقدیر از زحمات معاون فنی و صنعتی سابق شرکت چنین اظهار کرد: حضور مهندس سپه فرصت و غنیمت گرانبهایی برای ما بود. این فرد توانا با توجه به ارتباطات وسیعی که در کشور دارند، وزن هیئت مدیره را در دوران حضور در شرکت بالا می بردند. ایشان پیش از این در هر پُستی بوده اند، موفق عمل نموده اند و در سمت جدیدی که خوشبختانه بعنوان هیئت مدیره در تهران مشغول شده اند، موفق عمل خواهند کرد.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن عرض تسلیت رحلت حضرت محمد (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و با تقدیر و تشکر از زحمات کلیه مدیران چنین اظهار کرد: در طی دوران چهار ساله مجلس و هشت ماهه همکار بودن در هیئت مدیره شرکت به توانایی های مهندس سپه واقف بوده و همواره از نظریات کارشناسی وی بهره لازم را برده ایم. تواضع، خویشتنداری و تلاش و کوشش شبانه روزی از خصایص بارز این همکار محترم می باشد.

✅ وی گزارش هیئت مدیره به مجمع را خیلی عالی توصیف نموده و بهترین نمره را متعلق به هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان در مجمع ارزیابی کرد. رئیس هیئت مدیره شرکت در پایان افزود: مقام معظم رهبری همواره بر رعایت تقوا تاکید فرموده اند که این امر سرلوحه هیئت مدیره در شرکت می باشد.

✅ وکیل سپه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اعضای هیئت مدیره شرکت، گفت: هر آمدنی، رفتنی دارد و این اتفاق برای هر مدیری قطعاً خواهد بود. حضور هشت ماهه در این بنگاه تولیدی فرصت مغتنمی برای همکاری با افراد جدید، بهره بردن متقابل از تجربیات همدیگر و ایجاد دوستی های جدید بود که خیلی برایم خوشایند است. وی افزود: در صورت وجود قصورات از کلیه پرسنل حلالیت می طلبم و امیدوارم به بزرگواری خویش ببخشند. ...