✅ یقیناً تخصص و تجارب جنابعالی، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش در سالی که بنا به تدابیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» نامیده شده، خواهد بود و زمینه حل مشکلات و ارائه خدمات گسترده‌تر به هم استانی های فرهیخته و فهیم را فراهم خواهد کرد.

✅ استان اردبیل، از دیرباز تاکنون مهد پرورش بزرگ مردانی بوده که خدمات بی شائبه و بی بدیلی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه نموده و در طول هشت سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده سرافراز، دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا نموده است. لذا داشتن مدیری مدبر، خدوم و دلسوز در رأس هرم اداری استان حق مسلم مردم ولایت مدار و بافرهنگ استان اردبیل است و انشاءالله تعهد و کارآمدی جنابعالی، مردم شهیدپرور و ولایی این استان را به افق های وسیع تری به نظاره واداشته و با مشی انقلابی شاهد پیشرفت، آبادانی، عمران و شکوفایی و حل مشکلات این استان باشیم.

✅ ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی و از ذخایر و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی خصوصاً مردم شریف استان اردبیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.



مدیرعامل، رئیس، اعضای هیئت مدیره و پرسنل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان